اخبار

اخبار و تصاویری از فعالیت های بسیجیان داریونی

خبرنگار:مهرشاد اسلامی راد|

دیدار بسیجیان با خانواده ای که 3 معلول دارد

 فرمانده و شورای پایگاه سیداحمدخمینی(ره) ازخانواده شفیعی که در روستای دودج زندگی میکنند و دارای سه فرزند معلول _ دوپسر ویک دختر _ سجاد 30ساله وعلیرضا 17ساله ودخترشان زینب در ایام الله دهه فجر دیدار کردند.

khabarmalol

دراین دیدار که موجب دلگرمی مادر این خانواده واین سه معلول ر شد، علیرضا باوجود معلولیت زیاد خداوند استعداد خواندن و نوشتن را به اوداده و درحال حاضر مشغول به نوشتن رمان وداستان درمورد خودش است

توصیه این مادر فداکار به جوانان بسیجی اتکا به خدای متعال و توکل به خدا و راضی بودن به رضای خداوند ، شکرگذاری خداوند که نعمت بزرگی به نام سلامتی را به ما هدیه کرده است، بود.

 دیدار جمعی از بسیجیان با فرماندهی پاسگاه انتظامی دودج

 فرمانده وشورای پایگاه سیداحمدخمینی(ره) با فرماندهی  پاسگاه انتظامی دودج، برادر عبدالعظیم زارع و پرسنل محترم دیدار و گفتگو کردند.

khabarpasgah

دراین نشست صمیمی بسیجیان و کارکنان نیروی انتظامی؛ ستوان دوم زارع بسیجیان عزیز را جزء نیروهای ارزشی و ولایی وقدرتمند و همیار این نظام مقدس جمهوری اسلامی ونیروی انتظامی برشمرد ونقش بسیجیان در عرصه های مختلف انقلاب را بسیار موثر و مفید دانست واز زحمات و تعاملات بسیجیان بانیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه بسیجیان را به بصیرت افزایی وپیروی ازخط ولایت فقیه و رهبری سفارش کرد و خواستار تعاملات و همکاری بیش از بیش بسیجیان با نیروی انتظامی شد.

درپایان لوح یادبودی ازطرف فرمانده وشورای پایگاه سیداحمدخمینی(ره).به ستوان دوم زارع فرمانده پاسگاه انتظامی دودج، اهدا شد.

کوهنوردی جمعی از بسیجیان داریونی بر فراز تپه نورالشهداء

اجرای برنامه صبحگاهی کوهپیمایی جمعی از خواهران وبرادران بسیجی بر فراز تپه نوالشهداء و در جوار آرامگاه شهدای گمنام در واپسین روزهای دهه فجر توسط پایگاه مقاومت بسیج سید احمد خمینی شهر داریون برگزار شد.

khabarkoh

دراین مراسم که با حضورومشارکت فرماندهی وپرسنل حوزه نرجس «س»،و فرمانده و بسیجیان دلاور پایگاه سیداحمدخمینی(ره)،به اجرا در آمد.

درپایان این مراسم فرماندهی حوزه نرجس س،از جوانان بسیجی وهمیشه درصحنه پایگاه مقاومت بسیج سیداحمدخمینی(ره)،تقدیر و تشکر کرد،وخواستار ادامه فعالیت ها باحضور دسته جمعی و حفظ وحدت و انسجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا