دودج

اعضای شورای اسلامی روستای دودج از محل تمرینات تیم فوتبال شهدا دیدن کردند

خبرنگار:علی مختاری|
اعضای شورای اسلامی روستای دودج روز جمعه صبح از محل تمرینات تیم فوتبال شهدا  بازدید کرده و از نزدیک با اعضای کادر فنی ،بازیکنان و مشکلات این تیم آشنا شدند .
 کمال زارعی ،مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای دودج ضمن خوشامد گویی به اعضای شورای اسلامی دودج گفت: از اینکه دعوت ما را پذیرفته و بر سر تمرینات این تیم حاضر شده صمیمانه تشکرو قدردانی نموده واعلام می کنیم که این باشگاه فرهنگی ورزشی آماده هرگونه تعامل و همکاری در زمینه های مختلف با این شورا می باشد .
 عضو شورای اسلامی دودج در حاشیه این بازدید اعلام داشت: در حال حاضر مدت چهار ماه که از عمر این شورا می گذرد فعالیت های،عمرانی ،ورزشی و فرهنگی متنوعی از جمله ،برگزاری یادواره شهدا،مسابقه پیاده روی خانوادگی و روز طبیعت و هوای پاک انجام داده ایم.
 حسینی ادامه داد: قصد و نیت همگی ما بر این است که در آینده نزدیک و با یاری خداوند متعال و تعامل و همکاری دو جانبه  مردم فهیم این روستا و قشر ورزشکار قدم های موثر و خوبی در زمینه های مختلف برداشته تا شاهد پیشرفت قابل قبولی این  روستا باشیم
 دهیار روستای دودج اظهار داشت :ورزشکاران باید در صحنه های مختلف خصوصا نماز پر فیض و برکت نمازجمعه شهر داریون حضور پررنگی داشته باشند لذا بدین خاطر ،سرویس ایاب و ذهاب برای حضور این عزیزان برای شرکت در نمازجمعه آماده کرده تا این عزیزان را به محل مصلی نماز جمعه به شهر داریون برساند.
 داراب سعدی در خصوص مشکلات پیش روی زمین فوتبال و تسطیح آن بیان داشت:در حال حاضر پیگیر سند این زمین بوده تا در اینده به آن سرو سامانی بدهیم اما در حال حاضر تنها مشکلی اساسی و مهمی که وجود دارد این است که این زمین خارج از طرح هادی می باشد.
 محمود زارعی ،مسوول پایگاه مقاومت بسیج دودج نیزگفت:ورزشکاران علاوه بر ورزش خود،باید در خصوص برنامه های فرهنگی حضور یابند تا دشمنان اسلام بدانند ورزشکاران ما،بسیجی های فعال نیز هستند و با نیرنگ های خود نمی توانند  به اهداف پلید خود دست یابند.
 مجید زارعی سرمربی تیم شهدا نیز گفت:این تیم از 40بازیکن ریز و درشت تشکیل شده که با حداقل امکانات مشغول به فعالیت هستند لذا از شورای اسلامی توقع داریم تا با فراهم کردن امکانات ورزشی در حد توان خود، کمک شایانی به پیشرفت ورزش جوانان این روستا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا