اخبارهمه

تقدیر امام جمعه موقت داریون از دولت تدبیر و امید

خبرنگار:خلیل اسدی|

خطبه های نماز جمعه این هفته نطقه داریون با حضور انبوه مردم و مسئولین شهر و روستاهای اطراف به امامت امام جمعه موقت داریون برگزار شد.

امام جمعه موقت در ابتدای خطبه اول، نمازگزاران را ضمن دعوت به تقوی الهی و دوری از محرمات، با بیان آیه ای از قرآن کریم که جن و انس را خلق نکردیم جز برای عبادت، سپس پیرامون این آیه عظیم قرآن بیاناتی ایراد کرد. وی با بیان حدیثی گهربار از امام جعفرصادق(ع) افزود: بزرگی خدا سه شرط دارد. شرط اول این است که در این عالم خود را مالک چیزی ندانیم و همه چیز را از آن خدا بدانیم. شرط دوم تسلیم مقدرات الهی بودن و شرط سوم انجام اوامر الهی و ترک نواهی.

خطیب موقت جمعه داریون عصر و دوره امروز را عصر آخرالزمان خواند و اظهار داشت: نگه داشتن دین در آخرالزمان مانند نگه داشتن آتش در وسط دست است. وی در خطبه دوم به مناسبت هفته دولت و شهادت دو شهید بزرگوار، شهیدان رجایی و باهنر این دو شهید و شهیدان انقلاب اسلامی را مردان بی ادعایی خواند که در وجود این شهیدان موج می زند. خطیب موقت جمعه به مناسبت هفته دولت از خدمات دولت تدبیر و امید قدردانی کرد و یکی از خصوصیات بالای رئیس جمهور محترم را تبعیت از ولایت فقیه دانستند.

وی همچنین از مسئولین خواست که با مردم رابطه اخوت و برادری داشته باشند و از رئیس جمهور نیز درخواست کرد از کسانی که می خواهند با بیت المال مسلمین به نفع خودشان استفاده کنند برخورد جدی داشته باشند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا