گزارشهمه

مراسم دومین سالگرد شهدای گمنام منطقه داریون برگزار شد+تصاویر

به مناسبت دومین سالگرد دفن شهدای گمنام منطقه داریون مراسمی به همت حوزه های مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) و حضرت نرجس(س) با حضور خانواده های معظم و معزز شهدا،ایثارگران و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ،فرماندهان و بسیجیان پایگاههای تابعه و بعضی از مسئولین شهر داریون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم (ع)،در این مراسم  سرگرد حسینی(فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع)) در خصوص یاد و خاطره شهدا گفت:شهدا عزادار نمی خواهند شهدا رهرو و پیرو می خواهندوشهدا نیازی به ما و جلسات ما ندارند و ما به شهدا نیاز داریم و در تکاپو هستیم که به حرمت خون شهداخیری از دنیا و آخرت عاید ما شود.

وی همچنین در قسمتی دیگر از سخنانش به خاطره ای از یکی از شهدای گرانقدر اشاره نمود و در خط ولایت بودن را خواسته همه شهدا دانست.

aziziemamjomeh

shohadagomnam6

shohadagomnam3

shohadagomnam4

shohadagomnam5

shohadagomnam2

shohadagomnam1shohadagomnam7

در ادامه امام جمعه منطقه داریون حجت الاسلام و المسلمین  حاج آقا عزیزی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و یوم اله 9 دی ماه به ذکر آیاتی از قرآن کریم در خصوص شهدا پرداخت.

وی اظهار داشت: زندگی نامه شهدا را بخوانیم.خانواده شهید بودن ارزش است وجوانان ما شهید شهدند که سایه ولایت بالای سر ما باشد.

امام جمعه داریون در خصوص تحولات سیاسی روز و مسائل بعد از برجام هم خاطر نشان کرد مقامات دولتی مشروعیتشان به واسطه ولایت است و امروز دروغگوترین دولت در دنیا آمریکاست واقدامات خصمانه اخیر دولت آمریکا این جمله امام خامنه ای را در ذهن تداعی می کند که ایشان فرمودندبه این مذاکرات خوشبین نیستم.

در پایان حاج آقا عزیزی بر اساس وصیت نامه ای گفت: امروز شهید از ما چه می خواهد؟امروز شهید عمل کردن به وصیت نامه اش را از ما می خواهد و قریب به اتفاق شهدا این 3 خواسته را در وصیت نامه هایشان نوشته اند:1)با ولایت باشیم و پشت سر ولایت مطلقه فقیه حرکت کنیم.2) تقوای الهی داشته باشیم 3)تعظیم شعائر و اقامه نماز جمعه را داشته باشیم.

گفتنی است این مراسم با مداحی به پایان رسید.

1 دیدگاه

  1. سلام.
    دو سال از به خاك سپاري اين دو شهيد گمنام عزيز كه ميهمان اين مردم و منطقه است ميگذرد ولي از آن روز به بعد ديگر خبري از وعده و عيدها مسولين نيست .
    اين شهيدان عزيز واقعا” در اين منطقه گمنام هستند .بكوشيم به اميد فردايي بهتر انشا الله.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا