اخبار

مسابقات فوتسال جام 22 بهمن در داریون برگزار می شود

خبرنگار:احمدرضا ارج زاده|
به مناسبت سی و چهارمین فجر انقلاب یک دوره مسابقات فوتسال  جام 22 بهمن با حضور تیم های منطقه داریون در سالن ورزشی شهر داریون برگزار می شود.
به گفته علی بذرافکن مسئول برگزاری مسابقات و مسئول نماینده گی اداره ورزش و جوانان منطقه داریون ،این مسابقات زیر نظر نماینده گی اداره ورزش و جوانان منطقه داریون برگزار می شود.
به گزارش داریون نما وی با اشاره به اینکه 6 تیم در این دوره ازمسابقات حضور دارند اضافه کرد: تیم های شهدای تربر جعفری و پایگاه امام مهدی (عج)از روستای تربر جعفری و تیم های شهدای داریون ، پاس ، شهید علی بذرافکن و شهید ظهرابی از شهر داریون در این دوره از مسابقات حضور دارند.
مسئول برگزاری مسابقات با بیان اینکه مسابقات این دوره به صورت دوره ای انجام می شود گفت : در پایان و بعد از انجام 5 بازی توسط هر تیم و به منظور افزایش انگیزه برای تیم های سوم و چهارم ،تیم اول دوره با تیم چهارم و تیم دوم با تیم رده سوم بازی می کنند و در نهایت برنده هر دو بازی راهی بازی فینال و تیم های بازنده راهی بازی رده بندی می شوند.
بذرافکن در پایان گفت : در پایان مسابقات به رسم یادبود و قدر دانی از تیم های برتر به تیم های رده اول تا سوم جوایزی اهداء می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا