اخبارهمه

گله امام جمعه داریون از مسئولین استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی

خبرنگار:خلیل اسدی|

نماز جمعه این هفته منطقه داریون با حضور انبوه مردم ولایت مدار شهر و روستاهای هم جوار، روحانیون معظم و معزز، مسئولین، فرهنگیان،شوراهای شهر و روستا به امامت  حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا فخرالدین اسدی امام جمعه این منطقه برپا شد.

خطیب جمعه در ابتدای خطبه اول نمازگزاران را ضمن دعوت به تقوی الهی و دوری از محرمات اثرات استغفار را بر شمرد و در این زمینه گفت: استغفار انسان را از گرفتاریها، مشکلات و شدائد زندگی و غصه های دنیایی نجات می دهد و با استغفار انسان آرامش قلب پیدا می کند.

وی محرمات را خطوط قرمز دین مبین اسلام خواندو افزود: بی حجابی ها، بی عفتی ها، بی غیرتی ها و حرام خواری ها که امروزه در جامعه مشاهده می شود از نشانه های لقمه های حرام و رعایت نکردن حدود الهی است.

حاج آقا اسدی در خطبه دوم ضمن تبریک سالروز امامت و ولایت دوازدهمین نور از انوار الهی حضرت ولی عصر عجل ا…تعالی فرجه الشریف به تمامی شیعیان و نمازگزاران، مسئله مهدویت و ولایت و امامت حضرت ولی عصر عجل ا…تعالی فرجه الشریف و تبلیغ و آگاه کردن مردم را بر هر مومن و شیعه و نمازگزار لازم و واجب خواند و در این زمینه اظهار داشت: مسئله امامت و ولایت امام عصر عجل ا…تعالی فرجه الشریف باعث نشاط، امید و شور و شعف برای مسلمانان  و اتحاد مسلمین می شود؛ وی به خانواده ها، معلمان، روحانیون و اساتید دانشگاه توصیه کرد، نسبت به این مسئله تبلیغ و مردم را آگاه نمایند.

امام  جمعه منطقه داریون آغاز هفته وحدت را به تمامی مسلمانان شیعه و سنی تبریک و تهنیت گفت و پیامبر اکرم صلی ا…و آله و سلم را اسوه مکارم اخلاق خواند و در اداممه افزود: هر کس که به عنوان شیعه و سنی به مقدسات دین و مذهب اسلام توهین کند، او نه شیعه و نه سنی بلکه منافق است. وی به شیعیان و برادران اهل سنت سفارش کرد که با  هم اتحاد داشته باشند. تا دشمن نتواند مقدسات ما را زیر سوال ببرد.

حاج آقا اسدی در مورد فیش های نجومی عده محدودی از مسئولین گفت: اینها عده محدودی هستند که از طریق رانت خواری و باندبازی کرسی هایی را تصاحب کرده اند و به بیت المال مسلمین تعرض نموده اند و حرام خواری را رواج می دهند. وی از مسئولین و قوه قضائیه درخواست کرد که این افراد به مردم معرفی شوند و با اینها برخورد جدی شود تا عبرت دیگران شوند.

خطیب جمعه گله ای هم از مسئولین استان و نمایندگان شهر شیراز درمجلس شورای اسلامی کرد و در ادامه گفت: با توجه به نزدیک بودن شهر داریون به مرکز استان و نبود بخشداری و عدم حضور نماینده دولت در این شهر و عدم حضور نماینده بخش فرهنگی ائم از نماینده وزارت ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، امور مساجد و با توجه به سابقه 15 سال خطابه نماز جمعه در این شهر، و وجود دانشگاه و شهرداری، از مسئولین استان و نمایندگان درخواست کرد که با یک همت همگانی به مشکلات این شهر رسیدگی کنند.

 امام جمعه داریون وظیفه یک نماینده خوب را وضع قانون ـ نظارت بر قانون و حضور در حوزه انتخابیه خود خواند و از نمایندگان خواست که به حوزه انتخابیه شان یعنی منطقه داریون سرکشی کنند و با مشکلات مردم آشنا شوند و مردم را فراموش نکنند.

telegram-0

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا