ديندارلو

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان دخترانه معرفت دیندارلو +تصاویر

یوسف بذرافکن|

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان دخترانه معرفت دیندارلو برگزار شد .

با هدف گسترش ورزش دربین دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی با همت مدیر دبستان معرفت دیندارلو خانم شیبانی و با همکاری خانم دمیری مربی پرورشی مدرسه و آموزگاران این دبستان، طی یک مراسم با شکوه « المپیاد درون مدرسه ای » برگزار شد .

در افتتاحیه این مراسم پرهیجان و شاد ،  زارع مسئول نمایندگی داریون با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری دانش آموزان را به تحصیل ، تذهیب ، ورزش دعوت کرد . سپس دانش آموزان به اجرای حرکات نمایشی کاراته، طناب زنی و حلقه پرداختند.

olampiad

telegram-0

2 دیدگاه

  1. با سلام . واقعا از وقتی که خانم شیبانی مدیر دبستان معرفت شده است . وضعیت این مدرسه خیلی تغییر کرده است . این مدرسه سال 1383ساخته شده است ولی امسال خانم شیبانی با همکاری آقای بردجی آن را نرده کشی کرده است تا خدای ناکرده برای دانش آموزان حادثه ای بوجود نیاید

  2. با سلام من بعنوان یک فرهنگی شاهد تلاش های آقای بردجی مدیر دبستان معرفت یک هستم .ایشان با تلاش و پشتکار برای دانش آموزان زحمت فراوان می کشند و از اتومبیل شخصی خود برای کارهای مدرسه استفاده می کند .ایشان امسال برای نرده کشی مدرسه بسیار زحمت کشیده اند و با همکاری و اتحاد با خانم شیبانی مدیر دختران همه کارهای مدرسه را به پیش می برند . مدیران مدارس از وقت خود برای بچه ها مایه می گذارند . دانش آموزان و اولیاء هم باید قدر دان باشند .خداوند متعال همه نیروی های فعال و مخلص را توفیق روز افزون عنایت فرماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا