دودج

اولین دوره مسابقات فوتبال یادواره شهدای گمنام منطقه داریون امروز آغاز می شود

خبرنگار:علی مختاری|

به گزارش داریون نما مسوول اجرایی این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات ۱۰تیم ،شهدای دودج ،پیشکسوتان کشاورز از کوشک مولا،وحدت،ستارگان،پاس و نوین از تربرجعفری ،امید از لابیشه ،محبان امام صادق (ع) ،عرشیا و مقاومت نیز از دیندارلو حضور دارند.
کمال زارعی ادامه داد:طبق جلسه ایی که با بهرام کرمدار، که از متولیان امر ورزش خصوصا فوتبال این منطقه هستند هماهنگی های لازم صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم این دوره از مسابقات را به خوبی به پایان رسانده و خاطره خوب و شیرینی را بر جای بگذاریم .
بهرام کرمدار نیز گفت:اولین دوره مسابقات فوتبال شهدای گمنام منطقه داریون به میزبانی روستای دودج برگزار می شود ،لذا از تمامی ورزشکاران مریبان و دست اندرکاران تیم ها درخواست داریم که اخلاق را سرلوحه کار خود قرار داده و بازی جوانمردانه را به نمایش بگذارند.
وی ادامه داد:با توجه به اینکه این بازیها در ماه محرم برگزار می شود باید از مسایل حاشیه ایی و تنش زا که آفت ورزش بوده را کنار گذارده و کاری کنیم که در برابر بزرگی و شان شهدا ،خصوصا سرور و سالار شهیدان ،آقا امام حسین (ع) شرمنده و سرافکنده نشویم.

1 دیدگاه

  1. سلام بر ورزشکاران و ورزشدوستان …

    با تشکر از مختاری عزیز به خاطر این اطلاع رسانی. امیدوارم از همین امروز بلافاصله پس از انجام بازی، گزارش آن را در داریون نما شاهد باشیم.

    به همه ی مسئولین، مربیان و سایر دست اندر کاران از جمله جناب آقای کرمدار و کمال زارعی خسته نباشید می گویم و برای موفقیت عزیزان ورزشکار دعا می کنم.

    پویا و پایا باشید عزیزان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا