اخبارهمه

بدون اطلاع رسانی قبلی/جلسه شورای شهر داریون یک روز زودتر برگزار شد!/آقایان شورای شهر داریون مگر ما غریبه ایم؟

دیگر همه می دانند که جلسات شورای اسلامی شهر داریون هر هفته چهارشنبه حوالی ساعت 16 برگزار می شود.

به گزارش داریون نما مدتی است که انعکاس گزارش کامل جلسات شورای شهر داریون در دستور کار سایت داریون نما قرار گرفته تا بدین صورت داریون نما توانسته باشد ضمن اطلاع رسانی کارهای انجام شده توسط شورای اسلامی شهر داریون به یکی از وظایف اصلی رسانه ای خود عملکرده باشد.

تاکنون روال کار بدین صورت بوده است که هر هفته چهارشنبه صبح خبرنگار سایت داریون نما با ناصر شرفی رییس شورای اسلامی شهر داریون تماس می گیرد و از وی درباره برگزاری یا عدم برگزاری جلسه شورا سوال می کند تا بتواند به وظیفه اطلاع رسانی خودعمل کند.

اما در کمال تعجب امروز صبح چهارشنبه هجدهم مردادماه وقتی خبرنگارسایت داریون نما با رییس شورا تماس می گیرد وی می گوید جلسه شورای شهر داریون دیروز سه شنبه برگزار شده است!

در صورتی که این کار کاملا غیر حرفه ای است زیرا بایدهمه مردم و رسانه ها از زمان جلسات علنی شورا آگاهی داشته باشند.

سوال اینجاست که چرا زمان جلسه شورا بدون اطلاع قبلی تغییر یافته است؟

اگر این جلسه غیر علنی بود رییس شورا می توانست به خبرنگار داریون نما اطلاع دهد مانند سایرجلسات غیر علنی که اطلاع می داد. اما وقتی جلسه غیر علنی نیست چرا باید یک روز زودتر و بدون اطلاع رسانی به تنها رسانه رسمی منطقه داریون انجام پذیرد؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بودن وسیله ای به نام تلفن همراه که این روزها به وفور در دست همه مشاهده می شود آیا نمی شد تغییر زمان جلسه شورا به خبرنگار سایت داریون نما اطلاع داده شود؟

نکند شورای شهر داریون اطلاع رسانی سایت داریون نما برای مردم شهرداریون را دوست ندارد؟ که اگر اینگونه باشد این مهم مغایر با قانون اساسی و اصل دموکراسی است.

رییس شورا به خبرنگارداریون نما اعلام کرده که علت تغییر جلسه همزمانی با شب قدر بوده اما کاش ناصر شرفی این اطلاع رسانی را یک روز زودتر انجام می داد نه زمانی که جلسه برگزار شده است!

پایان سخن آن که در روز خبرنگاراین برخورد شورا برخورد شایسته ای با اصحاب رسانه نبود.

نکته: با توجه به استعفای بهرام هوشیار از عضویت درشورای اسلامی شهرداریون و نبود وی و همچنین غیبت روح الله افتخار عضو دیگر، جلسه این هفته شورای اسلامی شهر داریون تنها با حضور سه نفر برگزار شد.

 

 

 

5 دیدگاه

  1. ما میگوییم شورای داریون با همه ی شوراهای داریون فرق دارد و داریون نما آن را حذف میکند

  2. من فکر میکنم نباید برای همین یه بار به شورا خرده گرفت به هر حال بی تقصیر هم نبودند ولی بهتر است از این به بعد همونطور که شما هم گفتید بهتون خبر میدادن. بالاخره این یه موضوع خیلی حساسه که مردم بهش خیلی اهمیت میدن اونم تو یه همچین جای پر بازدیدی.من میگم هرکسی که میتونه همینجا یه نظر بزاره تا بقیه هم بدونن که ما در مورد مسائل شورا حساسیم که از این به بعد اینجور موارد پیش نیاد.با تشکر از شما که مردم رو در جریان قرار دادید

  3. با سلام داریون نما نباید نظرات انتقادی را کلا حذف کند البته حق خلاصه و تعدیل کردن آن را دارد

  4. اصلا کار شورا بسیار به دور از اصول حرفه ای بوده شاید هم خبری بوده که نمیخواستند مردم بدانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا