اخبارهمه

حجت الاسلام اسدی:در انتخاب شهردار جدید داریون هیچ دخالتی نمی کنم/وظیفه من حفاظت از جایگاه نماز جمعه است

خبرنگار : خلیل اسدی

حجت الاسلام اسدی به مناسبت ۲۳ تیر ۱۳۷۸ روز همبستگی ملی و دفاع از ارکان نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه و پایان دادن به اخلال و آشوب در تهران که به بهانه کوی دانشگاه صورت گرفت گفت : عده ای در آن روز به تصویر مقام معظم رهبری هتک حرمت کردند اما مقام معظم رهبری با یک درایت خاصی و پشتیبانی مردم آن فتنه را خاموش کردند و فرمود آنها را رها کنید شاید روزی به آغوش ملت باز گردند .

وی تصریح کرد که ما نیز باید بدانیم در چه جایگاهی هستیم و در مقابل انتقادها سریع موضع نگیریم . خداوند این زبان به ما داده است که درست استفاده کنیم و انتقاد کنیم و انتقاد بشنویم و تحمل انتقاد داشته باشیم و انتقاد پذیر باشیم و از انتقاد دیگران ناراحت نشویم.

hajaghaasadi11

حجت الاسلام اسدی به کسانی که انتقاد پذیر نیستند و انتقاد را نوعی جرم محسوب می کنند گفت : هیچ کس از لحاظ حقوقی نمی تواند کسی را به جرم انتقاد محاکمه کند و اصل بر برائت است و هیچ انتقاد کننده ای مجرم نیست و انتقاد در کشور آزاد است زیرا مقام معظم رهبری جوانان را به نقد و انتقاد تشویق می کند.

نماینده ولی فقیه در  منطقه داریون افزود : جایگاه ولایت فقیه در قانون اساسی تعریف شده است و بدخواهان بدانند که در برابر اتحاد مردم ناچیزند و مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند و اجازه نمی دهند کسی به این جایگاه توهین و هتک حرمت بکنند .

وی به کسانی که در شهر دایره قدرت تشکیل داده اند و مردم را سرکیسه می کنند هشدار جدی داد و در ادامه گفت : اینجا جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی است نظام ولایی است نه ترساندن مردم . بیائید دنبال امنیت اخلاق باشید ، دنبال توطئه نباشید . و تریبون نماز جمعه تریبون مردم است و مردم باید از حقوقشان آگاهی داشته باشند و برای مردم شاخه و شانه نکشید وبا اخم و توپ و تشر با مردم برخورد نکنید و بدانید که به فرمایش امام راحل (ره)مردم ولی نعمت ما هستند  و بدانید فتنه در هرجایی باشد با بیداری ملت ناکام می ماند .

حجت الاسلام اسدی بنابه توصیه مقام معظم رهبری که فرمودند : توانمند سازی مناطق محروم کشور باید در اولویت قرار بگیرد . در این زمینه اظهار داشت : یکی از مناطق محروم شهر داریون است و ما آرزو داریم یک روز برسد این شهر از محرومیت نجات پیدا کند و به بخش تبدیل شود و این از وظایف دولت است.

خطیب  جمعه به اعضای شورای شهر داریون و حضور آنها در عرصه خدمتگزاری به این شهر تبریک و تهنیت گفت و به اعضای شورا توصیه کرد که در انتخاب شهردار جدید دقت کنند و گرفتار حواشی نشوند و از تجربه شوراهای گذشته استفاده نمایند  و با درایتی خاص ـ افرادی متدین به اخلاق الله، متخصص ، متعهد ، افرادی که سابقه مدیریتی و مقبولیت مردمی دارند و گرفتار حواشی نیستند انتخاب نمایند.

وی تصریح کرد این شهر مظلوم است و بنده بعنوان امام جمعه روشنگری و توصیه می نمایم و در انتخاب شهردار هیچ گونه دخالتی نمی کنم و حافظ جایگاه نماز جمعه هستم.
وی افزود: مراقب باشید کسی را انتخاب کنید که در تاریخ کارنامه کاریتان ماندگار خواهد شد . و هیچ کس نمی تواند در کار شما دخالت کند و مردم به شما اعتماد کرده اند و با یکدیگر اتحاد داشته باشید.
خطیب  جمعه در پایان ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی مسلمین جهان و نماز گزاران تسلیت گفت و به تشریح زندگی پر خیر و برکت و مظلومانه این امام همام پرداخت و به مردم توصیه نمود که در ایام شهادت این امام همام با برپایی مراسمات یاد این امام عزیز را زنده نگه دارند .

3 دیدگاه

  1. با سلام ، چرا « داریون نما » حتی کامنت های سئوالی که هیچگونه بد ادبی و توهینی در آن نیست در این بخش انعکاس نمی دهد ؟

  2. … بی اهمیت هم نیست عزیز ! شناخت و نقد درد، حتا اگر گوش هایی پنبه چپان شده باشد، هم بخشی از درمان است.تلنگری است بر ….
    باقی بقایتان…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا