نوشته هاي شبانه يك داريوني

در جاده داریون نزدیک بود چپ کنیم!

نوشته های شبانه یک داریونی؛نوشته:چهل و یکم

درست نمی دانم چند وقت است که نوشته های شبانه یک داریونی را ننوشته ام.

راستش مشغله های زیاد کاری دیگر فرصت آنچنانی برای نوشتن نمی گذارد.

اما دیشب با خود گفتم باید این طلسم چند ماهه را بشکنم و یک مطلب هرچند کوتاه در این بخش بنویسم.

البته نوشتن این مطلب به خاطر آماده شدن یک سوژه کوتاه بود.

یعنی همان زمانی که به جهت کاری فوری باید به داریون می رفتم. نتیجه این شد که توفیق سوار شدن مجدد در تاکسی های داریون شامل حالم شد.

در طول مسیر رانند ه نسبتا جوان آن قدر با گوشی اش پیامک داد که در یک جای جاده حواسش پرت شد و نزدیک بود با سرعت از جاده خارج شویم و به اصطلاح چپ کنیم.

راستش این همه نوشتیم و نوشتیم که مقدار زیادی از مسیر جاده شیراز-داریون خط نمی دهد حالا که اوضاعش بهتر شده بهتر است لااقل رانندگان عزیز در این خط و در حین رانندگی تنها تلفنهای ضروری را جواب بدهند و ناگفته پیداست که از ارسال پیامک در حال راننگی جدا خودداری کنند.

خلاصه آن روز شانس یار ما بود وگر نه…

19 دیدگاه

  1. فقط از روی مزاح جمله ی آخرتان را کامل می کنم و زبانم لال، می گویم:

    خلاصه آن روز شانس یار ما بود وگر نه…داریون نما بی صاحب می شد و …

    کی به کیه، جمله ی مرا هم یه بنده خدای دیگه ای کامل کنه.

  2. فرهنگ غلط استفاده از تلفن های همراه، چه زندگی ها را که دستخوش تغییرات تلخ ناخواسته نکرده است !

    ما مردم ایران بیش تر، راه استفاده از ابزار را می آموزیم تا ضرورت استفاده را ! و این حکایت دیروز و امروز نیست که عادت دیرینه ای است که تا ….. ادامه خواهد داشت !

    بیاموزیم که چگونه به کار بریم !

  3. سلام عزیز دل برادر…
    اگر شما به خاطر ندارید ، یادآوریتان می کنم. از آخرین ” نوشته های شبانه ی یک داریونی” تا این لحظه ، دقیقا 190 روز و 17 ساعت و 6 دقیقه می گذرد. این طوری هاست !

    ولی خوشحالیم و به فال نیک می گیریم که باز هم پس از کش و قوس های فراوان مطالب ریز و درشت، بار دیگر شاهد ” نوشته های… ” هستیم.

    پویایی و پایایی لحظه افزون را برایتان آرزومندیم…

  4. واقعا پیامک به یه معضل تبدیل شده به نظرم قبل از امدن اینگونه امکانات اول باید فرهنگ سازی بشه اما متاسفانه کو کدوم فرهنگ سازی تصادف افت تحصیلی دانش اموزان دوری خانواده ها از هم مشکلات بسیاری از زوج های جوان همه در استفاده نادرست از تلفن همراه وهمین پیامک میباشد متاسفانه به نظرم این تیغ دولبه لبه نابودی بدش بیشتر تیز برنده شده حواسمان بیشتر جمع کنیم

  5. الان نوشته هاي شبانه يك داريوني که فقط نوشته های مدیر سایت است . اگر وقت نمی کنید اجزه بدهید تا دیگران هم مطلب بنویسند وکمک کنند.

    اسمش هم بگذارید نوشته هاي شبانه داريوني ها !!!

  6. خوشبحالتون هنوز دل دارید دلنوشته مینویسد ولی نکنه پیامک بهانه بوده میخواستند ترورتون کنند به نظرم شماره پلاک ماشینشو در داریون نما بگذاریدشاید پیدا بشه زیر نظر استاد اعتراف کنه ولی به دید مثبت بنگریم نگن منفی بافه شاید ازهمین برو بچه های داریون نما بود میخواسته یاداوری کنه عمرم کوتاه دلنوشته فراموش نشه اگه اینجوره دستش درد نکنه کاش خیلی ها رو سوار میکرد

  7. سلام
    نوشته های شبانه داریونی ها به این شرط که با اسم مستعار باشه پیشنهاد خوبی هست و میشه همه جور مطلب نوشت .

  8. سریال باران رو که همه نگاه کردید ؟ همه اش برام سواله که گروه گیوه چی ، چی شدند که توی کار قاچاق دارو بودن ؟
    باور کنید توی فیلم و فیلم نامه هم زورشون به قاچاق چی نمیرسه !!!

  9. واقعا این آقای داریون نما هر وقت میخاد بیاد داریون یه سوژه ای در میاره و به یه چیزی گیر میده آقا خبر بده خودمون بیایم دربست بیاریمتون اینقدر هم کار به زمین و زمان نداشته باش!!!
    ولی خارج از شوخی این معضلی هست بنده هم بارها شاهد بوده ام که این تلفنهای همراه نخصوصا در مسیر داریون شیراز باعث حواس پرتی شده است
    منتظر ادامه نوشته های شبانه یاروزانه هستیم

  10. سلام کنم نگن بی شخصیتی ببخشید من قسمت اخررو ندیدم کسی میتونه بگه چی شد گریه های باران تموم شد یانه از اولش تا اخرش همه اشک ریزان بود البته من فقط چندتا قسنت اخر اون کم بیش دیدم چقدر این دختره رو ضعیف نشون دادن همش میگفت بابا انگار بچه کلاس اول ابتدایی تورو خدا بگید چی شداخرش

    1. سلام…
      همون بهتر که ندیدید. این طوری شما فقط یکی دو سه تا سوال تو ذهنتونه ولی اونایی که دیدن مث سروش خان پر از سوال بی جوابن. هر چند قسمت های قبلش هم سوال برانگیز بود !

  11. سلام
    جداازفرهنگ غلط و استفاده نادرست ازتلفن همراه یا رعایت نکردن قوانین رانندگی،این خود ما هستیم که با تذکر دادن آن هم به طور جدی می توانیم ازیک حادثه جلوگیری کنیم.به طورمثال اگرآقای داریون نما یایکی ازمسافرین محترم دیگر به این راننده تذکرجدی داده بود این اتفاق نمی افتاد.

      1. کسی که تذکرشما رانادیده بگیرد بایدبگوییدبی زحمت بزن کنارمن پیاده میشم.
        داستان فرشته ای روی زمین رابخوانید قصه اش واقعی است.به این امید که منتشرشودبادلم نوشته ام نه بادستها وچشمهایم

      2. این جاست که برای بار n ام باید گفت : آن چه البته به جایی نرسد، فریاد است. این طوری هاست گمشدگان عزیز !

        1. سلام استاد عزیزجناب آقای زارع
          ازاینکه دوباره فرصت شد عرض ادبی داشته باشم به شما خوشحالم.

  12. سلام خدمت تمامي دوستان.
    رانندگان تاكسي و شخصي مسافر كش داريون ديگه شورش رو در آوردن . هر وقت سر ميدون شهدا ميرسيم بايد چند دقيقه ايي ايست كنيم تا آقايون راننده اگه دوست داشته باشن راه رو باز كنند . من از سايت محترم داريون نما در خواست دارم كه پيگير مسئله باشند شايد شهردار محترم يه فكري براي ايستگاه اين آقايون كرد.

  13. سلام دوستان نوشته های ی داریونی اگر با اسم شخص باشه بهتر هست به نظر من ی نظر سنجی در این مورد داشته باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا