اخبار

دو خبر از بسیج داریون

خبرنگار:مهرشاد اسلامی راد

خبر اول:

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم«ع» منطقه داریون در جمع بسیجیان این منطقه گفت: بسیج محور وحدت در نقاط مختلف مشور است.
به همت پایگاه مقاومت بسیج امام مهدی(عج) اعضاء شورای اسلامی قدیم و جدید روستای تربرجعفری منطقه داریون به مناسبت آغاز دوره جدید شورا، جلسه مشترکی با مسئولین حوزه مقاومت و پاسگاه نیروی انتظامی ترتیب دادند.

shoratarbor
این جلسه توسط پایگاه امام مهدی(عج)روستای تربرجعفری به منظور ایجاد هماهنگی و مودت بیشتر بین بسیج و شورای اسلامی در این روستا برگزار شد.
در این جلسه که علاوه بر فرمانده و تعدادی از اعضاء شورای حوزه مقاومت بسیج برادران منطقه، فرمانده و تعدادی از پرسنل پاسگاه نیروی انتظامی، روحانی مسجدامام مهدی(عج) و نیز اعضاء شورای اسلامی جدید و قدیم این روستا حضور داشتند، ابتدا مربی حلقه های صالحین این روستا ضمن عرض خیر مقدم به حضار به بیان سخنانی در باب اهمیت اخلاق و آموزش های دینی پرداخت  پس از وی دهقان فر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج داریون با اشاره با اهمیت انسجام نیروهای مردمی در قالب بسیج و ارتقاء بسیجیان منطقه داریون و مخصوصا رشد قابل قبول این پایگاه نسبت به گذشته گفت: بسیج محور وحدت در نقاط مختلف کشور است.

خبر دوم:

تیم دندانپزشکی جهادی با حضور در روستای ایزدخواست خدمات پزشکی به مردم ارائه داد.

dandan

با هماهنگی های به عمل آمده، گروه جهادی ناحیه سپاه احمدبن موسی(ع) در قالب تیم دندانپزشکی در حسینیه روستای ایزدخواست منطقه داریون حضور پیدا کردند و از صبح چهارشنبه تا عصر به ارائه خدمات دندانپزشکی پرداختند.
دهقان فر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم«ع» در بازدید از این گروه جهادی گفت: این برنامه جهادی که مورد استقبال مردم قرار گرفته است در روستاهای دیگر منطقه نیز در تاریخ های متفاوت ان شاءالله اجراء خواهد گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا