گزارشهمه

شکست سنگین پیشکسوتان فوتبال دودج برابر پیشکسوتان شهر داریون

 پیشکسوتان فوتبال دودج شکست سنگینی را برابر پیشکسوتان شهر داریون متحمل شدند.

این بازی دوستانه بین دو تیم پیشکسوتان دودج و شهر داریون با نتیچه پر گل 7برصفر نفع مهمان به پایان رسید.

به گزارش داریون نما ،در این بازی که در روز جمعه و در هوای مطبوع بهاری در زمین ورزشی شهید زیخانی برگزار شد، بهزاد بذرافکن و رضاباصری هر کدام 2گل و امین قربانی ،محمد لطفی و سیاوش شیروانی هر کدام یک گل برای تیم مهمان به ثمر رساندند.

قضاوت این بازی بعهده اقایان علی زارعی دودجی به کمک الماس زارعی از داریون و مهدی برنجی از دودج بود.

قبل از شروع این مسابقه ناصر شرفی رییس شورای اسلامی شهر داریون با تقدیر از برگزار کنندگان این مسابقه چنین حرکت هایی را باعث ارزش گذاشتن به پیشکسوتان ورزش منطقه دانست.

وی همچنین نوید داد در صورت فراهم شدن بودجه مصوب سال 91 زمین فوتبال داریون به بهره برداری برسد.

بهرام کرمدار از مسوولین هیات فوتبال فارس نیز طی سخنانی با خوشحالی از حضور در جمع پیشکسوتان فوتبال منطقه داریون گفت:پیشکسوتان سرمایه ورزش هستند و باید همیشه و در همه حال حرمت انان را نگه داشت.

وی از مسوولین ورزش داریون خواست با تشکیل جلسه ای با حضور اهالی ورزش منطقه به ریشه یابی مشکلات ورزش منطقه داریون بپردازند.

کرمدار در پایان تاکید کرد که ورزش باید در تمام منطقه داریون و نه تنها شهر داریون گسترش یابد.

به گزارش داریون نما علی بذرافکن مسوول ورزش منطقه داریون نیز طی سخنان کوتاهی به ارایه گزارشی از کارهای انجام شده در زمینه ورزش منطقه داریون اشاره کرد.

در ادامه چند نفر از پیشکسوتان فوتبال دودج نیز نقطه نظرات خود را در رابطه با وضعیت ورزش در این روستا بیان کردند.

گفتنی است در برگزاری این مسابقه زحمان علی مختاری و کمال روستا قابل تقدیر بود.

14 دیدگاه

  1. خسته نباشید ورزشکاران و ورزش دوستان و مسئولین زحمتکش و دلسوز امر مهم ورزش… من نتیجه را برد سه به دو داریون پیش بینی کرده بودم. هر چند پیش بینی برد درست از آب در آمد ولی این نتیجه واقعا دور از ذهن و انتظار بود… اما من به هر دو تیم تبریک می گویم… همان طور که موقع پیشگویی نتیجه خدمتتان عرض کردم، مهم برد و باخت نیست… بلکه مهم یک بازی منطقی و خوب و جوانمردانه است که الحمدلله انجام شد… مخصوصا که هر دو تیم از پیشکسوتان عزیز و تاج سر ما بودند…

  2. سلام خدمت دوستان عزیز که قدم رنجه فرمودند و تشریف اورند

    هدف از برگزاری این مسابقه نتیجه نبود ،مهم جمع کردن و دیدن دوستان بسیار قدیمی و خاک خورده فوتبال منطقه داریون بود که حدود ۲۰الی ۳۰سال همدیگر را از نزدیک ندیده بودند.
    درسته این نتیجه دور از انتظار بود اما با کمی تامل می شد از قبل هم پیش بینی چنین نتیجه ایی را کرد چون اولا تعداد بازیکنان شهر داریون دقیقا ۵برابر بچه های دودج بود و مدام تعویض کرده و استراحت می کردند اما جمع بچه های دودج به زور به ۱۶نفر می رسید.
    دوم اینکه میانگین سنی بچه های باتجربه داریون به مراتب جوان تر از دودجی ها بود
    و اخر اینکه بازیکنان و دوستان داریونی تمرینات مستمری در سالن دارند اما پیشکسوتان دودج با ۴۵سال به بالاو بعضا 50سال سن اصلا هیچگونه تمرینی نداشته و ندارند.
    به هر حال خوشحالی من بخاطر این بوده که توانستیم با هر زحمتی که شده بود دوستان فوتبالی رو بدون هیچگونه عذر و بهانه ایی به دودج بیاوریم و ازشان بسیار ممنونم که پذیرفتند و این جای شکرش باقیست
    ارداتمند داداش های خوبم مثل،فرهاد زارعی ،برادران باصری ،شرفی ،پیرزاده ،کاووس و داریوش،قنبری ها مختارعبداللهی ،درویشی وقربانی ها هستم و عاشق مرام شما می باشم
    جا دارید از جناب اقای ناصر شرفی ،اقای زارع شهردار محترم ،علی بذرافکن مسوول ورزش شهر داریون ،حاجی کمال زارعی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال شهدای دودج ،مجید زارعی سرمربی شهدای دودج ،سید علاالدین حسینی ،حاج مسعود صفشکن وسایر دوستانی که به نحوی در هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقه خاطره انگیر ما را یاری دادند بسیار قدردانی و تشکر میکنیم
    برادر حقیر تان علی مختاری

  3. بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم
    کمیته برگزاری مسابقات دوستانه فوتبال در دودج ضمن قدردانی از حضور پرشمار فوتبالیستها،مهمانان و تماشاگران فهیم منطقه داریون و دودج بیانیه ایی را بدین شرح صادر کرد:
    سالها بود که زمین ورزشی شهید زیخانی دودج شاهد چنین حضور سبز پر شوری نبود اما حضور پرشمار شما ورزشکاران و ورزشدوستان و مسولین محترم عزیز نوید روزهای خوشی را برای فوتبال منطقه داریون داد،نوید روزهای پر افتخار و حضور قدرتمندانه درعرصه های مختلف ورزشی و خصوصا فوتبال منطقه داریون.

    این بیانیه تاکید می کند: پیشکسوتان دوست داشتنی ،مهمانان عزیز و تماشاگران فهیم با حضور پر شعف خود در بازی فوتبال بین پیشکسوتان دودج و پیشکسوتان شهر داریون سهم بزرگی در هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقه باشکوه ایفا کردندو نشان دادند که انها سهم بسزایی در پیشبرد ورزش منطقه داریون در عرصه های مختلف را دارند.

    قدمهایتان استوار،عمرتان طولانی و ایام به کامتان

    کمیته برگزاری مسابقات دوستانه در دودج
    اسفندماه91

  4. سلام، با تشکر از شما، پیشنهاد می کنم تیترها را با واژه های مثبت بنویسید. مثلا به جای شکست دودج …، بنویسید پیروزی داریون…، کلمات مثبت در نگاه اول برانگیزاننده تر و مروج مثبت اندیشی است.

  5. راستی داورهای فوتبال ایران باید از داوران شهر و دیار ما بیطرفی را یاد بگیرند. با اینکه دو داور دودجی اند معلوم است واقعا منصف بوده اند که این نتیجه رقم خورده. خسته نباشید و خدا قوت

  6. سلام جناب آقای ر.بذرافکن…در هر دو مورد به نکات خوب و پسندیده ای اشاره کرده اید… لطفا سری هم به “فراخوان عمومی داریون نما برای منطقه ی داریون ” بزنید. باور کنید بی صبرانه در انتظار دیدگاه شماست. همین الان لطفا… می ترسم فراموش کنید… ممنون.

  7. با سلام خدمت اقای ر.بذرافکن
    بر اساس عرف اخبار ورزشی وقتی که تیم میزبان در یک بازی برنده یا بازنده می شود قانونا باید اسم تیم میزبان را اول را در اول تیتر خبر نوشت .
    چون دودج میزبان این بازی بوده در نتیجه اول اسم دودج اورده می شود سپس تیم مهمان
    با تشکر از حسن توجه شما

  8. باعرض سلام وخسته نباشید،میخواستم ازمسءولین برگذارکننده خواش کنم اگه ممکنه شرایط سنی اون سه تا بازیکن زیر چهل سال روکمترکنند،تا جوون هایی مثل من که آرزوی بازی کنار پیشکسوتان روداره بتونه بازی کنه تا فوتبال درست روازاونا یادبگیرن،التماس میکنم به حرف دل ما جوون ها هم گوش کنید وماروازاین فرصت محروم نکنید،بازم خواهش میکنم پیگیری کنید،ممنون

  9. جوون داریونی
    با سلام و تبریک سال نو.از اینکه شما خیلی مایل هستید در میان پیشکسوتان بازی کنید به فال نیک می گیرم و به اندازه می ستاییم ولی همانطور که از اسمش پیداست و خودتان نیز بهتر میدانید این بازیها مربوط به پیشکسوتان عزیز و خاک خورده منطقه داریون هست و دلیل انتخاب شرط سنی برای دوستان بالای 40سال، گواه این است که از نظر بدنی همه در یک سطح باشند و اون سه نفر 37سال هم بصورت کمکی بازی خواهند کرد .
    انشالله در جام های بعدی که در رده جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد در خدمت همه دوستان فوتبالیست منطقه داریون هستیم .
    13بدر خوش بگذره

  10. به امــــــید اینکه روزی زمین فوتبال داریون هم قابل استفاده باشه….حتی مثل قدیم خاکی….یادش به خیر…راستی هنوز …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا