آسمانههمه

طرح و تصویرسازی؛عید سعید فطر

اه رمضان هم تمام شد. کاش توانسته باشیم از فضیلت های این ماه پرخیر و برکت به اندازه وسع خود استفاده کرده باشیم.

به هر حال این ماه نورانی تمام شد و شوال آمد. شوال به همراه خود عید فطر را برای مسلمانان به ارمغان می آورد؛عید دلدادگی و زیبایی.

در ادامه طرح و تصویرسازی درباره این عید سعید مبارک را مشاهده می کنید که تحفه ای است ناقابل به شما.

برای دریافت تصویر در سایز بزرگتر آن را ذخیره کنید.

طرح برای عید سعید فطر

1 دیدگاه

  1. سلام….

    عید سعید فطر بر داریون نمایی ها و مردم خوب زادگاهمان مبارک باد.

    … عمیق تر بیندیشیم:
    گاهی می اندیشیم نتیجه ی اعمال(رفتار، کردار و گفتار)مان فقط به خودمان بر می گردد. کمی که بیش تر اندیشه می کنیم می پنداریم که نه ! نتیجه ی اعمال ما در خانواده، همکاران و نزدیکان و خلاصه کسانی که به نوعی با آن ها در ارتباطیم موثر است.

    در واقع، گاه تاثیر اعمال ما دامنه ی بسیار وسیع تری دارد و در افراد و جوامعی تاثیر گذار است که شاید هرگز ارتباط مستقیمی با آن ها نداشته ایم و حتی در فکرمان نیز نمی گنجیده است.

    کمی عمیق تر اندیشه کنیم متوجه می شویم گاه حتی نتایج اعمالمان افزون بر مکان، زمان را نیز در می نوردد و به نسل هایی می رسد که شاید در زمان حیاتشان استخوان های ما هم پوسیده باشد !

    پس سخت مواظب اعمال خود باشیم تا اگر روزی در جایی قرار شد به خاطر آن به نقد کشیده شده و نتیجه اعمال خود را نظاره گر باشیم از رشد تصاعدی آن تعجب نکنیم.

    بسیار سطحی نگری است اگر فکر کنیم که خوبی ها و بدی هایمان فقط خودمان را خوب و بد می کند، گاه خوب و بد بودن ما جمع کثیری را خوب و بد می کند.همین !

    باقی بقایتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا