ديندارلو

قابل توجه دیندارلویی ها؛برای ثبت گویش دیندارلو به من کمک کنید

گلابتون کشاورز|
سلام و عرض احترام. سریع میرم سر اصل مطلب. من قرار هست روی زبان مورد استفاده ی اهالی محترم دیندارلو پژوهشی داشته باشم اما متاسفانه در حال حاضر شیراز نیستم و این امکان برام وجود نداره که صدای این دوستان رو شخصا ضبط کنم.

با این تفاسیر من به یکی از دوستان دیندارلویی نیاز دارم تا اگر برای ایشون مقدور هست نمونه ای از گفتار طبیعی دیندارلویی ها رو برای من بفرستند. منظور از طبیعی، گفتاری هست که اکثرا سالمندان اونجا حفظش کرده اند. البته لازم به ذکر هست که این صدا به صورت نوشتاری در می آید و صرفا جهت پژوهش های زبانی ازون استفاده میشه پس از بابت مسائل حاشیه ای خیالتون راحت باشه. در واقع این صدا نزد من و اساتیدم امانت محسوب خواهد شد.

من چند روز پیش این پیام رو در وبلاگ دوستان دیندارلویی گذاشتم اما جوابی دریافت نکردم. لطفا اگر امکانش هست یه پل ارتباطی برای من فراهم کنید. خوشحال میشم اگر بتونم با مسئولین اونجا ارتباطی برقرار کنم. من تا پایان ترم باید این پژوهش رو تکمیل کنم لطفا هرچه سریعتر این حقیر رو راهنمایی کنید. پیشاپیش از همکاری شما نهایت سپاس رو دارم.

داریون نما:عزیزان دیندارلویی اگر می توانند به این دوست کمکی در این زمینه داشته باشند می توانند از طریق دیدگاه های همین مطلب یا به ایمیل داریون نما اطلاع دهند تا در اختیار این دوست قرار گیرد.

3 دیدگاه

  1. سلام….
    کاش دیندارلویی بودم. که اگه بودم حتما کمکتون می کردم. امیدوارم کسی همت کنه و به کمتون بیاد. ولی اگه کسی پیدا نشد و تونستی پژوهشت رو بکشونی به سمت داریون و فرهنگ عامه مردم داریون، حتما میتونی رو کمک من حساب کنی . حتما حتما . پویا و پایا باشید و در راهی که پیش رو دارید جاری و ساری .

  2. با سلام
    لطفا ایمیل بزنید تا چند نفر از محله دیندارلو را بهتون معرفی کنم
    ************************
    داریون نما:جناب فاتحی ایمیل شما برای ایشان ارسال شد.

    1. سلام و آفرین بر علی اکبر فاتحی عزیز ! به این میگن حس نوعدوستی سریع ! انشاءالله که پس از کامل شدن پژوهش یه نسخه هم به ما برسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا