همههنرمندان داريون

معرفی یک هنر جوی جوان و با استعداد داریونی

 یوسف بذرافکن|

در داریون ما کم نیستند جوانانی که سرشا ر از استعدادهای مختلف فرهنگی ، هنری هستند ، اما به دلیل نبود شرایط و امکانات استعدادهای آنها به شکوفایی نمی رسد !

جوانان و نوجوانانی در شهر و منطقه داریون وجود دارند که می توانند نام داریون و منطقه داریون را حتی در ایران و جهان پر آوازه کنند ! اما با کدام امکانات ؟

اوضاع فرهنگی و هنری داریون همانند دیگر احوال داریون ، چندان به سامان نیست ! با این وجود ،جوانان با استعداد داریونی با کمترین امکانات و لی با پشتکار و جدیت در راه پیشرفت قدم برمی دارند .

masoodiok

یکی از آن ها ، جوانی است بنام مهدی مسعودی ، توانا، مومن، مودب ودرس خوان . در پایه اول متوسطه در دبیرستان نمونه رازی شیراز در س می خواند ، کار آموزش قرآن را از اول ابتدایی در کانون فرهنگی و تربیتی وحدت داریون شروع نموده و کار طراحی را از دوران راهنمایی در کانون وحدت آغاز کرده است.

 در مسابقات هنری کانون و ناحیه موفق به کسب لوح تقدیر شده است ، حالا هم با جدیت کار طراحی و نقاشی را ادامه می دهد ، او هم مثل خیلی از جوانان هنرمند و با استعداد داریونی آرزو دارد روزی فرا برسد که کانون داریون از ساختمان ، امکانات و مربی توانمند برخودار شود ! آیا این آرزو روزی تحقق می یابد ؟

7 دیدگاه

  1. کانون فرهنگی داریون که بعداز این همه سابقه کار به جای مجهزتر شدن متاسفانه محروم تر از هر زمانی شده.اما توی طول خدمتش نقطه شروعی برای خیلی از هنرجوها و اهل قلم شد.جا داره از کسانی که گرداننده امور کانون بودن مخصوصا آقای بذرافکن قدر دانی بشه.

    1. سلام بهشت جان عزیز…

      من قبلا هم در همین داریون نما در مورد کانون مخصوصا کانون سابق دیدگاه هایی را از شما دیده ام. به گمانم سر و کارتان با کانون زیاد بوده و هست. امثال شما که خود اهل فکر و ذوق و سلیقه و هنرید، زیاد می توانید هم در اجرا و هم در هم فکری به کانون کمک کنید. حداقل می توانید مشوق هنرجویان جدید باشید.

      ما نباید متوقع و منتظر باشیم که چند نفری به اسم مسئول وقت بگذارند و همه بار امور فرهنگی را به عهده بگیرند. آن ها کار خود را می کنند و دستشان هم درد نکند. شما هم باید تلاش خودتان را بکنید بلکه جوانان و نوجوانان خلاق و مبتکر و هنرمند ما بیش تر به میدان بیایند و استعدادهایشان شکوفاتر شود.

      جسارت مرا که دور از گود نشسته ام و دائم می گویم لنگش کن را ببخشید و هم چنان پویا و پایا باشید…

      کمی تا قسمتی هم شوخی :
      آهای بارون بهار ! باز راهتو نگیری بری حاجی حاجی مکه… دیگه تا ماه ها سر و کله ات پیدا نشه ها !

  2. سلام بر استاد عزیز که حرفاشون شوخی نیست بلکه با شوخی حرفاشون رو میزنن!
    هرکسی یه عیبی داره عیب منم همین بارون بهار بودنم دیگه.
    برای تشویق هنرجوها هم ،چشم .هرچند مدتی هست که برنامه هایی روشروع کردم.

    1. سلام بهشت جان عزیز…

      … و مثل همیشه از دستان ناتوان منم که کاری ساخته نیست جز آرزوی موفقیت.

      پس پویایی و پایایی بیش تر را برایتان آرزو می کنم. جاری و ساری باشید…

  3. باسلام و آرزوی موفقیت برای آقا مهدی و همه‌ی نوجوانان با استعداد..
    اگر هر کسی بخواهد بنشیند دست روی دست بگذارد که امکانات کم هست مشکلات زیاده که گرهی از کار باز نمیشود.درست هست که مسئولان باید نیم نگاهی هم به شهرهای کوچک داشته باشند،ولی دلیل نمیشود که ما هم تلاشی نکنیم….پس پزشکان مهندسان معلمان داریونی از کجا به موفقیت رسیده‌اند….پس همتی بلند بایدت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا