نظرسنجي

نظرسنجي شماره3/عملكرد ناصر شرفي رييس شوراي اسلامي شهر داريون در نقد بينندگان داريون نما

شوراي اسلامي هر شهري مهم ترين نقطه تصميم گيري ها درباره آن شهر است و سياست هاي كلان در اين شورا كه اعضاي آن با راي مستقيم مردم انتخاب مي شوند در پيشرفت يا عدم پيشرفت هر منطقه تاثير زيادي دارد.

سايت داريون نما با توجه به رسالت رسانه اي خود و همچنين درخواست تعداد زيادي از شهروندان داريوني و مخاطبان خود قصد دارد عملكرد هر پنج عضو شوراي اسلامي شهر داريون را به نظرسنجي مردم بگذارد تا مردم داريون درباره نمايندگاني كه براي شوراي شهر انتخاب كرده اند نظر دهند و عملكردشان را زيز ذره بين قرار دهند.

در ابتداي نظر سنجي اعضاي شوراي اسلامي شهر داريون سراغ ناصر شرفي رييس  اين شورا رفتيم و وي و عملكردش را در بوته نقد مردم قرار داده ايم.

از بينندگان عزيز داريون نما مي خواهيم با شركت در اين نظر سنجي و پاسخ به سوالات سايت داريون نما عملكرد نمايندگان منتخب خود در شوراي اسلامي شهر داريون را نقد كنند.

آيا ناصر شرفي با مردم داريون ارتباط خوبي دارد؟

آيا رييس شورا توانسته پل ارتباطي خوبي بين مردم و شورا باشد؟

آيا ناصر شرفي به صورت كامل و بدون تبعيض، اجراكننده قانون است؟

آيا رييس شورا توانسته پي گير مطالبات مردم داريون از مسوولين باشد؟

آيا رييس شورا در گفتار و رفتار خود در برابرمردم صداقت دارد؟

 براي شركت در اين نظر سنجي به ستون سمت راست سايت داريون نما مراجعه كنيد.

*توضيح مهم:از هر رايانه در روز تنها مي توان يك راي داد و ساير آرا ثبت نمي شود.

3 دیدگاه

  1. سلام – آقاي شرفي فردي مورد اعتماد و خوش اخلاق هستند و رابطه خوبي هم با مردم دارد و بهتر است خودشان كارهاو خدماتي كه براي مردم انجام داده اند و كارهاي كه در آينده در دست اقدام دارد را بصورت مكتوب در سايت قرار دهند و بعد نظر خواهي كنند و مردم هم به درستي و يا نادرستي موارد نظر دهند چون اينطور كه بنظر مي رسد شايد كارهاي زير بناي درحال انجام باشد كه زياد مشهود نيست و در آينده نتيجه آنها را خواهيم ديد

  2. با سلام بر خلاف نظر آقای قنبری ، در مورد کارهای انجام شده باید گفت که دولت در همه ی مناطق فعالیت دارد و پس از پنج سال خواه و نا خواه برخی از فعالیتها انجام می شود ،در ضمن کارهای انجام شده با پیگری همه ی مسولین محلی و بویژه امام جمعه محترم و همه ی اعضا ء پیگری شده است ، نه یک فرد خاص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا