داريون در قاب

کاندیدای شورا نمی شویم،قول می دهیم ،قول مردانه!

 

نزدیک به یک ماه می شود که سایت خبری-تحلیلی داریون نما فعالیت خود را آغاز کرده است.

بسیار خوشحالیم که در همین مدت اندک این کار مورد توجه و اقبال داریونی های عزیز قرار گرفته است.

افتتاح و رونمایی از سایت داریون نما بازتاب های مختلفی در میان مردم داریون داشته، بازتاب هایی که حاوی نکات جالبی است.

برخی از عزیزان نسبت به ما لطف داشته و اعضای سایت داریون نما را مورد لطف قرار می دهند.

عزیزان دیگری نیز حرف ها و مطالبی مطرح می کنند که بی نهایت جالب است. در این مطلب برآنیم تا یکی دو موضوع را روشن کنیم.

اول آنکه مدیر سایت داریون نما هیچ چشم داشتی  از راه اندازی این سایت ندارد.

همین جا اعلام می کنم که به هیچ عنوان هیچ برنامه ای برای کارهایی چون کاندیدا شدن برای نمایندگی در شورای شهر داریون و…. ندارم.

این حرف را در پاسخ به عزیزانی گفتم که می گویند قصد من از راه اندازی سایت داریون نما آغاز فعالیت برای حضور در انتخابات شورای شهر داریون است.

خدا را شاهد می گیرم نه قصدی برای حضور درانتخابات شورای شهر دارم و نه هیچ گاه برای نمایندگی شورای شهر کاندیدا خواهم شد هرچند که خدمت به همشهریان عزیزم را افتخار می دانم.اما این اعتقاد را هم دارم که خدمت به مردم تنها در شورای شهر و چنین مسوولیت هایی نیست.

تمام هزینه های سایت داریون نما را شخصا و بدون وابستگی به نهاد یا ارگان دولتی متقبل شده ام. تا کنون حتی پیشنهاد یکی دو نهاد برای حمایت مالی ازسایت داریون نما را رد کرده ام زیرا اعتقاد دارم باید مستقل عمل کنیم تا بتوانیم بدون وابستگی ،زیر سایه امام زمان (عج) و در کنار آرمانهای  رهبر معظم انقلاب افتخار خدمت به مردم داریون را داشته باشیم.

ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که حق طبیعی خود می دانیم برای پیشرفت،نوسازی و بهسازی سایت داریون نما و مجهز کردن آن به امکاناتی پیشرفته تر و بهتر، از آگهی های احتمالی که البته ما را وابسته نکند استقبال کنیم.

در پایان برای چندمین بار یادآور می شویم” داریون نما” با آغوش باز آماده پذیرش نظرات،انتقادات و پیشنهادهای سازنده همشهریان عزیز داریونی است.

خدایا چنان کن سرانجام کار                                         تو خشنود باشی و ما رستگار…

مدیر سایت خبری-تحلیلی داریون نما

4 دیدگاه

  1. با سلام
    ما که شما رو میشناسیم جناب .
    ولی چه اشکال داره نماینده هم باشی به هر حال باید کسانی در این شهر سمت هایی را داشته باشند که اول دلسوز و دوم کاردان با روابط عمومی خوب باشند که شما هم یکی از کسانی هستید که حداقل این شرایط رو دارید .
    پیروز باشید

  2. جناب آقای مدیر محترم سایت دازیون نما
    سوابق جنابعالی در عرصه روزنامه نگاری کشور جزو افتخارت شهر داریون محسوب می شود
    و می دانم این حرفها شما را دلسرد نمی کند

  3. سلامی چو بوی خوش آشنایی
    صداقت راستی و درستیت را می ستایم هرچند امروزه ستایش با تملق مترادف شده است اما چون از کودکی تو را می شناسم تلاش فراوان و ارزشمندت را ارج مینهم . هیچ اجری بی زجر به دست نمی آید . دوست دارم از نشریه های دوران نوجوانی و جوانی ات مطالبی را در این سایت انعکاس دهی . مطالبی که بعضی از آنها هنوز تازگی و طراوت خود را حفظ کرده است . بعضی می گویند داریون نما سایت تبلیغات شهرداری و شوراست . البته که باور نکردم. هیچگاه نردبان ترقی و بوق تبلیغاتی هیچ کس نباش . قلم ارزشمند و گرانبهایت را به هیچ چیز نفروش . از بعضی از مطالب داریون نما که بوی تعریف و تمجید از افراد نالایقی که خود را به ناحق به مردم تحمیل کرده اند ناراحت شدم . داریون نما باید زبان کسانی باشد که کسی به حرف آنها گوش نمیدهند و برای آنها اهمیتی قائل نیستند و فقط موقع رای گیری سراغ آنها می روند . موفقیت جنابعالی باعث سربلندی مردم محروم داریون است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا