اخبار

داریونی ها حماسه آفریدند/حضور پرشکوه اهالی منطقه داریون در نماز جمعه/حجت الاسلام عزیزی:انقلاب اسلامی ایران الگوی سایر ملت های آزادی خواه است

نماز دشمن شکن جمعه این هفته با حضور پر شکوه امت انقلابی و پیرو ولایت فقیه منطقه داریون به امامت حجت الاسلام عزیزی امام جمعه منطقه داریون برگزار شد.
به گزارش داریون نما همزمان با جشن های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم منطقه داریون(دیندارلو،کوشک مولا،تربرجعفری،تربرلابیشه،تربرسادات،دودج،و…) با حضور پرشکوه و با عظمت در نماز جمعه حماسه ای دیگر آفریدند و نشان دادند همیشه پشتیبان و پیرو ولایت فقیه هستند.
حجت الاسلام عزیزی امام جمعه منطقه داریون در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، رهبری بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و هدایت صحیح انقلاب توسط امام راحل را عامل اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و تاکید کرد جشن های دهه مبارک فجر باید همیشه به بزرگی برگزار شود.
وی انقلاب اسلامی ایران را الگوی بسیار مناسبی برای سایر ملتهای آزادی خواه دانست و جریان بیداری اسلامی کشورهای عربی را الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران خواند.

امام جمعه داریون بااشاره به برکات انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز به برکت نظام شکوهمند اسلامی ایران آزادی بیان وجود دارد و شاهدیم که در کشور رسانه های مختلف اعم از روزنامه ها، خبرگزاری ها و سایتهای خبری آزادانه به نقد عملکرد مسوولین می پردازند و ایرادات آنها را بیان می کنند.
حجت الاسلام عزیزی در ادامه سخنان خود با اشاره به مسایل رخ داده در منطقه گفت باید برای برخی کشورهای عربی مانند قطر و عربستان سعودی تاسف خورد که در حال حاضر همسو با امیال استکبار جهانی و قدرتهای غربی گام بر می دارند.
امام جمعه منطقه داریون افزود: خاک بر سر کشوری مانند قطر که نوکری آمریکا و انگلیس می کند و بر علیه کشور سوریه اقدامات مختلفی انجام می دهد.
وی گفت: چون سوریه طرفدار حزب الله لبنان و مردم ستم دیده فلسطین است آمریکا و سایر ابرقدرتها می خواهند با ایجاد نا امنی در این کشور مقدمات سقوط آن را فراهم کنند و در این راه متاسفانه برخی کشورهای عربی مانند قطر و عربستان نیز با آنان همکاری می کنند.
در حاشیه نماز جمعه این هفته داریون:
*به دلیل ایام الله دهه فجر یک گروه سرود از مدرسه ابتدایی روستای تربر سرودی در رابطه با دهه فجر و پیروزی انقلاب اجرا کردند که مورد توجه قرار گرفت.
* سیروس پاک فطرت مدیر امور مالی شهرداری شهرستان شیراز در نماز جمعه داریون حضور داشت و درپایان نماز جمعه نزد حجت الاسلام عزیزی رفت و وی را در آغوش گرفت و از ایرادبا صلابت خطبه های نماز جمعه تشکر کرد.
*ازدحام جمعیت نمازگزار به حدی بود که در مصلای نماز جمعه داریون جای سوزن انداختن هم نبود.
*همکاری نیروی انتظامی دودج دربرقراری نظم و امنیت نماز جمعه قابل ستایش بود.
*به جهت ایام دهه مبارک فجر مصلای نماز جمعه داریون به نحو زیبایی تزیین شده بود.
*اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه داریون برای برپایی این مراسم سنگ تمام گذاشته بودند.

2 دیدگاه

  1. سلام
    اگر عکس امام جمعه محترم را داشتی وغیر ازاین گذاشته بودی به نظر شما بهتر نبود تا با تیتر خبر قبلی اشتباه نشود(شرمنده بخشش از شماست بچه ی بود یک چیزی گفت به دل نگیر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا