اخبار

كارگاه روزنامه نگاري در داريون به كار خود پايان داد

اولين دوره كارگاه روزنامه نگاري كه در محل مجتمع فرهنگي گلهاي باغ نبوت داريون برگزار مي شد پس از چهار هفته پايان يافت.

به گزارش داريون نما در اين كارگاه آموزشي كه به اهتمام سايت داريون نما و همچنين دفتر نمازجمعه و مجتمع فرهنگي گلهاي باغ نبوت برگزار شد 15 نفر از علاقمندان به روزنامه نگاري به صورت فشرده و عملي به تمرين مراحل مختلف روزنامه نگاري پرداختند.

خبرنويسي،تيترزني،سرمقاله و يادداشت نويسي در مطبوعات از جمله سرفصل هايي بود كه در اين كارگاه مورد بحث و تمرين قرار گرفت.

در آيين اختتاميه اين كارگاه حجت الاسلام والمسلمين عزيزي امام جمعه منطقه داريون با ابراز خوشحالي از برگزاري موفقيت آميز اين كارگاه از خبرنگاران حاضر در جلسه خواست تا از اين به بعد به صورت گسترده به بيان مسايل و مشكلات منطقه داريون بپردازند.

امام جمعه منطقه داريون همچنين از سايت داريون نما كه متولي برگزاري اين كارگاه بود تجليل كرد.

اين گزارش مي افزايد بهرام كرمدار(يكي از مسوولين هيات فوتبال استان فارس) نيز طي سخناني اظهار داشت: شما جوانان داريوني بايد بتوانيد خوب حرف بزنيد تا از حقتان دفاع كنيد.

وي ادامه داد:حرف بزنيد تا برنده شويد و از حرف زدن هراس نداشته باشيد. چرا كه همه چيز را همگان دانند و همگان هنوز متولد نشده اند.

به گزارش داريون نما در پايان اين كارگاه به شركت كنندگان گواهي حضور داده شد و از حاضرين در اين كارگاه با اهدا هدايايي تقدير شد.

در حاشيه:بهرام كرمدار كه فردي نكته سنج است امام جمعه منطقه داريون را غافلگير كرد و به مناسبت سالگرد تولد وي هديه اي به حجت الاسلام عزيزي اهدا كرد.

گفتني است روز چهارشنبه هفته گذشته سوم خردادماه سالگرد تولد حجت الاسلام عزيزي امام جمعه منطقه داريون بود.

9 دیدگاه

  1. امید آنکه امام جمعه محترم همانند فاتحان سوم خرداد داریون را به قله های فتح برسانند

  2. از كليه عزيزاني كه مارا در برگزاري كلاسهاي خبرنگاري ياري نمودند تقدير و تشكر مي كنيم .

  3. بنده به عنوان یکی از اعضاءوکارآموزان این کارگاه آموزشی ،وظیفه میدانم از تمامی دست اندرکاران ومخصوصاً مدرس دوست داشتنی این کلاسها ،صمیمانه تشکر وقدردانی کنم.

  4. منظر گزارشات خبرنگارا ن جدید هستیم البته خبر نگار باید اجازه داشته باشد بی خبر به مراکز مراجعه و خبر تهیه کند

  5. اینجانب نیز به نوبه خود از کلیه کسانی که در تشکیل این دوره فشرده خبرنگاری مارا یاری کرده اند تقدیر و تشکر می نمایم .بخصوص از آقای بهرام کرمدار خزانه دار هیئت فوتبال استان فارس که با شرکت در مراسم افتتاحیه و اختتامیه به ما کارآموزان این دوره دلگرمی بخشیدند و یا روحیه وطن دوستی که دارند ما را بخود آوردند تا از هر کوششی در راه پیشرفت این منطقه دریغ نکنیم

  6. باسلام چرا از همه ی خبرنگاران این دوره خبر نگاری خبری نیست ؟ چرا برخی از روستاها خبر نگار ندارند؟ باشورا های روستا های حومه تعامل برقرار نماید .

    1. سلام
      خبرنگاران اين كارگاه كم كم خودشان را نشان خواهند داد و به زودي گزارش و اخيار آنان را خواهيد ديد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا