اخبارهمه

دانشگاه آزاد داريون دچار تغييرات شد؛ افتخار رفت،قائدي آمد

دكتر روح الله افتخار از دانشگاه آزاد داريون رفت. اين خبري بود كه ابتدا شايعه به نظر مي رسيد اما وقتي سايت مركزي دانشگاه آزاد اسلامي كشور رسما اعلام كرد كه دكتر امير قائدي جايگزين دكتر روح الله افتخار شده شكها به يقين تبديل شد.

دكتر فرهاد دانشجو رييس كل دانشگاه آزاد كشور

به گزارش داريون نما به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي،دكتر فرهاد دانشجو در احكامي جداگانه روساي يازده واحد دانشگاه آزاد كشور را منصوب كرد كه در بين اين اسامي نام دكتر امير قائدي نيز ديده مي شود كه به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد داريون منصوب شده است.

دكتر روح الله افتخاري رييس سابق دانشگاه آزاد واحد داريون

دكتر امير قائدي فارغ التحصيل دانشگاه صنعتي شريف است و از مخترعان جوان كشورمان نيز به حساب مي آيد كه فروردين امسال با حضور استاندار فارس از دستگاه الكترو مغناطيس كه ساخته دكتر قائدي و سيد ابوالحسن شهيدي بود رونمايي شد.

به گزارش داريون نما وي اهل روستاي خيرآباد است و در همين منطقه نيز سكونت دارد.

گفتني است دكتر افتخار فارغ التحصيل رشته دامپزشكي است كه در راه اندازي دانشگاه آزاد داريون نقش تعيين كننده اي داشت فعلا مسووليت خاصي از طرف رييس دانشگاه ازاد كشور به وي واگذار نشده است.

 

19 دیدگاه

  1. سلام زنگ خطری برای دیگر روسای ادارت داریون
    احتیاط کنید که ریاست اگر ماندنی بود به شما هم نمی رسید

  2. اگر انتصابات بر اساس لیاقت و شایسدتگی باشد کشور و منطقه داریون پیشرفت می کند ولی متاسفانه هرکسی در موقعیت ومقامی که شالیستگی آن را دارد قرار نمی گیرد ،در ادارات و حتی شورا آنهایی که توانایی آن دارند به سر کار نمی آیند و آمدن و رفتن ها مطابق شایستگی نیست . ای کاش افرادی که مدتی مسولیتی دارند به فرمایش مولای متقیان علی علیه السلام به پست خود بعنوان طعمه نگاه نکنند و بدانند که این مقام ها زود گذر است و به مردم ظلم نکنند و به آنها تکبر نفروشند .

  3. اینجانب از دانشجویان دکتر قائدی در دانشگاه ازاد کازرون بوده ام و در همین حد بگویم که شایستگیش از اینها بیشتر بود.دکتر قائدی هرجا برود همانجا اباد میشود.با ارزوی موفقیت برای او در تمامی مراحل زندگی

  4. آقای دکتر الان کجا مشغول به کار است ؟ چرااز بخش شنیده می شود چیزی شنیده نمی شود ؟

  5. این عکس هنری را از کجا آورده اید ؟ چرا داریون نما اخبار و نظریات را دیر وقت می گذارد ؟

  6. واقعا حیف که دکتر افتخار رفت حالا نمی فهمید بگذارید تا بگذرد تا بفهمید مردی که باتمام مشکلات دانشگاه را تاسیس وروز به روز به پیشرفت ان می افزایید

  7. ای کاش مدیریت جدید2تا خط تلفن ترتیب بدن یه روابط عمومی تشکیل میدادان که ما دانشجوها به اونجا زنگ بزنیم

  8. واقعا حیف دکتر افتخار که رفت حداقل در اون زمان که ما اونجا کاردانی میخوندیم باهامون خوب رفتار میشد و مودبانه و بااحترام باهامون صحبت میشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا