گزارش

آغاز عمليات خاكبرداري مسجد حضرت ابوالفضل (ع)داريون +گزارش تصويري

عکس و خبر:روح الله قربانی|

عمليات خاكبرداري مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرداريون آغاز شد
به گزارش داريون نما به اهتمام شهرداري و شوراي اسلامي شهر داريون همزمان با شروع ماه مبارك رجب مراسم خاكبرداري مسجد حضرت ابوالفضل (ع) آغاز شد.
شرفي رييس شوراي اسلامي شهر داريون ضمن تبريك ماه مبارك رجب گفت:اين مسجد حدود 1200مترمربع زيربنا دارد وبه صورت يك زير زمين و دو طبقه خواهد بود كه طبقه فوقاني داراي كاربرد كتابخانه و سالن مطالعات است.

 

 

 

17 دیدگاه

  1. إِنَّمَا يَعْمُرُ مَسَاجِدَ اللَّهِ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَلَمْ يَخْشَ إِلَّا اللَّهَ ۖ فَعَسَىٰ أُولَٰئِكَ أَن يَكُونُوا مِنَ الْمُهْتَدِينَ مساجد خدا را تنها کسی آباد می‌کند که ایمان به خدا و روز قیامت آورده، و نماز را برپا دارد، و زکات را بپردازد، و جز از خدا نترسد؛ امید است چنین گروهی از هدایت‌یافتگان باشند. ﴿١٨﴾
    خبر بسیار خوبی بود مطمئنا موجب تحول بزرگ در منطقه خواهد بود

  2. خدا توفیق دهد مسئولین این امر خطیر که باعث شدن زیر بنای مسجدی دیگر در داریون گذاشته شود؛ انشاا… شاهد اتمام این سنگر الهی باشیم و اگر عمری باشد از این عزیزان قدر دانی کنیم که مسبب این بنای مقدس شده اند.

  3. انشااله که عملیات ساخت وساز ان هم شروع شود وماه رمضان سال اینده نماز را در این مسجد بخوانیم.با تشکر از تمام دست اندرکاران که در راه ساخت این مسجد اقدام کرده اند

  4. با تشکر از مسئولین و افراد حقوقی و حقیقی که در این امر خیر شرکت داشته اند، امیدوارم مسئولین و اعضای آتی شورای اسلامی شهر داریون نیز با استعانت از درگاه ایزد منان و کمک و همیاری مردم همیشه در صحنه، با جدیت تمام این کار شروع شده را هر چه سریع تر به سرانجام برسانند.

  5. باز هم عکس های هنرمندانه آقای قربانی با همان شخصیت های ثابت عکس های ایشان که همیشه شکار دوربین روابط عمومی شهر داری است .

    1. ای بابا کاربر عزیز ناحق نگو
      اقای قربانی اون سری که عکسهای خون دادن داریونیها را منتشر کرد اصلا عکس کارکنان شهرداری را منتشر نکرد !!!!!!!!!!!

  6. چرا شهر داری و شورا فقط به فکر آباد کردن بالای شهر است و هر چه امکانات است را برای بالای شهر در نظر می گیرد و بودجه تمام شهر را خرج یک قسمت از شهر می کند و بالای شهر و پائین ده بوجود آورده است . مگر مسجد جامع داریون که می تواند مسجدی برای ورزشکاران هم باشد و در کنار سالن ورزشی است ( معروف به مسجد سید عباس ) ،شهر داری برای آن مسجد کاری نمی کند و محل فاضلاب شده است ؟ داریون نما می تواند یک بار دیگر عکس های آن مسجد قدیمی که تا ابد مسجد است را به صفحه اول بیاورد .

  7. با سلام
    انشاءالله هر چه زودتر ساخت آن به پایان برسد، چرا که خیلی ها دراین محله انتظار آنرا می کشند.
    به امید آنکه خیرین و مسئولان مربوطه دیگر مساجد داریون را نیز بازسازی کنند.

  8. با سلام برکت مسجد این است که مردمی باشد هم ساخت وسازش هم اداره و مدیریتش از هر لحاظ
    هرچند وظیفه شهرداری و حکومت اسلامی هست که مسجدها را اباد کنند وحمایت کنند ولی وظیفه ونقش مردم نباید فراموش شود

  9. با سلام : ساخت اين مسجد فقط از محل كمك هاي مردمي مي باشد و شهرداري به جزءهمكاري در عمليات خاكبرداري ؛ نه قادر به ساخت آن مي باشدونه از آن نهاد كمك خواسته شده . انشاءاله به زودي هيئت امنا و هيئت اجرايي ساخت مسجد تشكيل جلسه خواهد داد و نحوه شروع ساخت آن را برنامه ريزي خواهند نمود. بي صبرانه منتظر كمك هاي مادي و معنوي شما بزرگواران هستيم . با تشكر

  10. با سلام… به همه ی عزیزانی که در این امر خیر سهیم هستند یا خواهند بود، خدا قوت می گویم. خدا خودش به شما عوض خیر دهد. انشاءالله.

  11. واقعا شورا و شهرداری خیلی زحمت می کشند باید قدر آنها را دانست کمتر شهر دار و شورای به این فعالی در کشور پیدا می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا