گفت و گوهمه

پاسخی برای افرادی که می گویند بقیه می روند رای می دهند به من چه!

 مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انقلاب متعلق به همه ایرانیان است و دفاع از آن دفاع از ایران است.
 حسین شیخ الاسلام در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین با بیان اینکه انتخابات صحنه مواجهه ایرانیان در مقابل دشمنانش است تصریح کرد: رای مردم در مقابل آنهایی که میخواهند به ایران تهاجم کنند موثر است.

وی با اشاره به شکل گیری دو جبهه که میخواهند ایران عزت و قدرت نداشته باشد و ایران با قدرت و عزت باشد گفت: در واقع انتخابات تضمین کننده امنیت ملی ماست.
شیخ الاسلام تصریح کرد: امنیت ملی سنگری است که به وسیله آن از استقلال، آزادی و آرامش کشور نگهبانی می شود. این سنگر برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی است. یعنی اگر به امنیت ملی خدشه وارد شود به استقلال و آزادی خدشه وارد می شود.
وی رای مردم را به آجرهایی تشبه کرد که دیواره های این سنگر را می سازند و گفت: هر فردی که رای ندهد روزنه ای در این دیوار ایجاد می کند که در وهله اول ایرانیت ما را تهدید می کند.
وی با بیان اینکه انتخابات برگزار می شود و بخشی از واجدین شرایط در انتخابات شرکت می کنند گفت: اما اگر 90 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت با وضعیتی که درصد کمتری شرکت کنند متفاوت است. در حقیقت جالی خالی هر رای روزنه ای برای حمله دشمن به ایرانیان است که در بعد ملی منافع ملت ایرانی را تهدید می کند.
وی ضمن بی انصاف دانستن عده ای که در انتخابات شرکت نمی کنند و می گویند دیگران شرکت می کنند و انتخابات برگزار می شود گفت: حق رای هر فرد فرصتی است که ایرانی بودن خودمان را ثابت کنیم. چرا که در غیر این صورت دشمن به سرزمین و ناموس وطن طمع می کند.
وی تاکید کرد: اگر این سنگر قوی باشد و دشمن دشمن با توجه به ریسک بالایی که برایش ایجاد می شود خیال تعرض و تهدید کشورمان را از سر بیرون خواهد کرد.
وی حضور گسترده در انتخابات را اقدامی عقلانی دانست که منافع فردی و جمعی را تامین می کند و گفت: تکثر حضور مردم در انتخابات اقدامی عقلانی است و نقطه مقابل افرادی است که تنبلی و بی توجهی می کنند که از این حق قانونی استفاده کنند و وظیفه خودشان را نسبت به دیگران انجام دهند.
همه ما در یک کشتی هستیم اگر این کشتی غرق شود همه غرق می شویم و اگر به ساحل نجات برسیم همه با هم موفق شده ایم.

3 دیدگاه

  1. اگر آن موقع هم می گفتیم بقیه می روند می جنگند به من چه!!!، حالا ما و آن بقیه، اصلا اجازه داشتیم، بگوییم یا نگوییم!!!؟؟؟ اگر پایمان در میدان مین جای نمی ماند، حالا پایی داشتیم که به طرف صندوق ها برویم!!!؟؟؟ اگر در گلزار شهدا آرام نگرفته بودیم، حالا صندوقی بود که رایمان را در آن بیندازیم یا نیندازیم!!!؟؟؟ اگر نفس کشیدن، این موهبت الهی، برای جانبازان شیمیایی این قدر دشوار نبود، حالا ایرانی بود که سر رای دادن یا ندادنش چک و چانه بزنیم!!!؟؟؟ اگر….. حالا….!!!؟؟؟…و اگر بگوییم بقیه می روند رای می دهند به من چه، فردا …….!!!؟؟؟

  2. هر کس که در این کشور زندگی میکند پس در سرنوشت کشور سهیم است و باید رای بدهد حتی انها که در خارج کشور هستند بالاخره ایرانی که هستند .
    باید روزنه ها را بست و از فشارهای دشمن کاست و این میسر نمیشود با تک تک رایها.
    انشااله فردا حماسه ای بسازیم که چشم دشمنان کور شود

  3. به امید خدا فردا به دشمنان ثابت میکنیم که ما کشورمان ورهبرمان را دوست داریم و دوباره حماسه ای نو می سازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا