اخبار

اخبار کوتاه از داریون

یوسف بذرافکن|

گسترش فضای حسینیه داریون

در ماه مبارک رمضان هر کار خیری ثواب مضاعف دارد . هم زمان با ماه پر خیر برکت رمضان کار گسترش فضای حسینیه حضرت ولی عصر(عج) داریون آغاز شد .به همت مردم مومن وخیر اندیش و پی گیر ی هیئت امنای حسینیه حضرت ولی عصر (عج) چند روزی است که کار گسترش محیط این حسینیه و همچنین احداث سرویس بهداشتی جدید شروع شده است .این حسینیه قدیمی که توسط مرحوم حاج علی شکری تاسیس شده است در حال حاضر تنها حسینه داریون است و برای آنکه بتواند جوابگوی نیازهای امروز ی باشد احتیاج به توسعه دارد .امروز آقای حسن مهری یکی از اعضای هیئت امناء با حضور در دفتر امام جمعه منطقه داریون گزارشی از روند پیشرفت امور به حجت الاسلام عزیزی امام جمعه منطقه داریون ارائه نمود .تسریع در کار توسعه فضای حسینیه،تاسیس آبدارخانه و سرویس بهداشتی و سایر اموری که در برنامه هیئت امنا ء قرار دارد احتیاج به کمک های مردم خیر و نیک اندیش دارد که امیدواریم همه مردم در این کار خیر که جزء باقیات صالحات است مشارکت نمایند .

برگزاری دوره تفسیر قرآن کریم توسط امام جمعه داریون
همزمان با ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم ، یک دوره تفسیر قرآن کریم توسط حجت السلام عزیزی امام جمعه منطقه داریون در متجمع فرهنگی گل های باغ نبوت داریون آغاز گردید . در این دوره تفسیر قرآن کریم که برای اولین بار در داریون انجام می شود فرهنگیان منطقه داریون در غالب یک دوره ضمن خدمت شرکت می نمایند این کلاسها توسط آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است درتوسعه و گسترش فرهنگ قرآنی تاثیر بسزایی دارد .

3 دیدگاه

  1. در ادامه گزارش اقای بذرافکن عزیز
    این دوره در روزهای فرد هفته و از ساعت 8/30تا 10صبح برگزار میشود که با حضور کم نظیر فرهنگیان منطقه تشکیل میشود .ضمنا صحبتهای زیبای حاج اقا عزیزی باعث شرکت اکثر فرهنگیان شده است.

  2. باز هم خبر رسانی و باز هم تشکر، این بار از آقای بذرافکن عزیز…. هم چنان پویا و پایا باشید عزیز دل برادر….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا