داريون در قاب

طرحی دیگر از موسسه رزمندگان داریون | طرح تکمیلی آیه های تمدن

جلیل زارع|

همان طور که می دانید، بیش از ۱۰۰ نفر در طرح آیه های تمدن شرکت کردند که با توجه به سهمیه ی در نظرگرفته شده برای منطقه ی داریون، تعدادی از این عزیزان، پذیرفته شده و تا ورود به دانشگاه از آموزش و دریافت تسهیلات رایگان موسسه برخوردار خواهند بود.این طرح سال های دیگر نیز به اجرا در خواهد آمد.

ولی از آن جا که هدف موسسه ی داریون، آموزشی همگانی برای دانش آموزان عزیز منطقه است، به عنوان گامی دیگر، بر آن شدیم تا این فرصت را در اختیار همه ی دانش آموزان علاقمند قرار دهیم؛ به گونه ای که هر کسی بتواند با صرف کم ترین هزینه، بیش ترین بهره را ببرد.

این طرح، طرح آیه های تمدن( گروه “ب” ) نام دارد. گروه “ب” شامل همه ی دانش آموزان علاقمند منطقه ی داریون است. خواه در طرح آیه های تمدن شرکت کرده و حد نصاب لازم برای عضویت در طرح را کسب نکرده باشند و خواه به هر علت موفق به ثبت نام نشده باشند.

ما برای رفاه حال دانش آموزان عزیز، هزینه های تمام شده ی طرح را محاسبه کرده ایم که از این مقدار ۵۰ درصد آن را موسسه پرداخت خواهد نمود و ۵۰ درصد بقیه توسط دانش آموز تامین خواهد شد.بنابراین، عزیزان علاقمند، می توانند با مراجعه به کافی نت پارسا(تلفن: ۲۷۱۳۳۳۲) واقع در شهر داریون و پرداخت نصف هزینه ی تمام شده، در این طرح ثبت نام نموده و از اوایل سال تحصیلی همراه با پذیرفته شدگان مرحله ی اول، تحت آموزش قرار گرفته و از امکانات و تسهیلات طرح استفاده نمایند.برنامه ها و تسهیلات طرح، متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

نتایج نهایی پذیرفته شدگان مرحله ی اول نیز به زودی اعلام خواهد شد.
منتظر سایر طرح های موسسه باشید.

6 دیدگاه

    1. با سلام…با توجه به این که برنامه های آموزشی طرح آیه های تمدن، ویژه ی دانش آموزان ممتاز و در سطح بالا طراحی و اجرا می گردد، حضور دانش آموزان ضعیف مشکلات زیادی به دنبال خواهد داشت، لذا حتی المقدور بهتر است این گونه دانش آموزان در گروه “ب” نیز ثبت نام نکنند. هر چند معدل یکی از ملاک های مهم سطح علمی دانش آموزان است ولی تنها ملاک موجود نیست. فکر می کنم اگر این گروه از دانش آموزان، پیش از ثبت نام، توسط مشاورین رزمندگان داریون، آقایان کریمی و علی زارع و خانم برزگر مشاوره شوند، راحت تر می توانند تصمیم بگیرند و موفق تر خواهند بود. ما تصمیم نداریم برای گروه “ب” شرط معدل قائل شویم ولی باید اطمینان حاصل کنیم که کشش لازم را دارند.

      واما یک مژده دیگر: برآنیم تا اگر خدا بخواهد و عمری باقی باشد ، در آینده برای افراد با سطح علمی متوسط و ضعیف هم طرحی را تنظیم و به مرحله ی اجرا در آوریم. طرح زیاد است ولی آسیاب به نوبت. ما تازه اول راه هستیم و بنا نداریم با عجله کار کنیم ولی بنا هم نداریم از تمام ظرفیت های موجود برای ارتقای سطح علمی مردم خوب زادگاهمان بهره نبریم. هر چه خدا بخواهد.

  1. سلام بر کاربران عزیز داریون نما….
    اصولا، ما موسسه رزمندگان را با هدف ارتقای سطح علمی دانش آموزان منطقه ی داریون، آن هم با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت تاسیس نموده ایم. دلمان می خواهد بار مالی زیادی بر دوش افرادی که توان پرداخت شهریه های دوره ها را ندارند، سنگینی نکند. برای گروه ” ب” نیز تنها هزینه های اولیه و تمام شده ی دوره ها را محاسبه کرده و اعمال نموده ایم. از این مقدار نیز 50 درصد را موسسه پرداخت می کند ولی می دانیم که برخی حتی قادر به پرداخت همین مبالغ نیز نیستند. طرح های آتی نیز بر همین روال خواهد بود.

    ما هنوز مکان در نظر گرفته شده برای موسسه را از آموزش و پرورش تحویل نگرفته ایم که اگر عمری باقی باشد هفته آینده به شیراز و داریون خواهم آمد و این کار انجام خواهد شد. بعد هم نوبت تجهیز مکان و تامین نیروی کار است که بخشی از آن انجام شده و یا در شرف انجام است.

    هر چند با وجود این مشکلات و محدودیت ها ممکن است اوایل پیشرفت امور کمی کند باشد که البته هیچ گونه خللی در اجرای طرح های تدارک دیده شده نخواهد داشت، ولی بنا را بر این گذاشته ایم که در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت موسسه ی قوی و کادر اجرایی و علمی بسیار خوبی را داشته باشیم.

    برای هر چه بهتر شدن کیفیت آموزش ها و کاهش بار مالی خانواده هایی که به ما اعتماد کرده و فرزندانشان را به ما می سپارند، آماده ی دریافت هر گونه پیشنهاد و راه کاری از سوی شما عزیزان هستیم. هر چه خدا بخواهد.

  2. باعرض سلام خدمت استاد زارع
    کسانی که درآزمون تستی ورودی قبول شدن به مرحله مصاحبه راه یافتن,هنوز مصاحبه ادامه داره یا به اتمام رسیده؟
    متشکرم…

    1. آقا مرتضی
      سلام علیکم
      با کسب اجازه از استاد گرامی جناب آقای زارع
      مرحله مصاحبه خواهران تا پایان این هفته ادامه دارد و نتایج نهایی انشاءاله هفته ی آینده اعلام می گردد.
      موفق باشید.

  3. با ارزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان عزیز
    انشااله به محض حضور استاد زارع عزیز تصمیم داریم ادامه کار راه اندازی مکان موسسه رزمندگان و کارهای اداری مربوط که 80درصد ان هم انجام شده است را طی کنیم و انشااله در مهرماه تابلو ان نصب شود و کار به یاری خدا شروع شود(گرچه آیه های تمدن شروع شده ومراحل مصاحبه را میگذراند) .عزیزان موافقتهای اداره ی اموزش و پرورش ناحیه 4 گرفته شده است ساختمان ان در جلسه ای با حضور امام جمعه ی محترم و دیگر مسولین آپ در نظر گرفته شده است .افراد مورد نظر برای مشاوره و..مشخص شده است که باید مراحل اداری و … انجام شود .
    اما کاری که دانش اموزان عزیز باید انجام دهند وکمکی بزرگ به ما است درس خواندن و سعی و تلاش است تا به همه ثابت کنیم که دانش اموزان داریونی لیاقتی بیشتر از این دارند .رتبه های خود را با درس خواندن در کشور بالا ببرید تا بتوان امکانات لازم را گرفت .وقتی شما درس بخوانید همه کار میشود کرد.
    امیدوارم همیشه موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا