منهاي داريون

نتایج آزمون استخدامی شهرداری شیراز

به گزارش  خبرگزاری فارس: به گقته محمدحسن اسدی بنابر آخرین قولی که سازمان سنجش آموزش کشور داده است شنتایج آزمون شهرداری شیراز باید تا یک هفته دیگر اعلام شود.

اسدی افزود: به موجب قراردادی که سازمان سنجش با سازمان شهرداری‌ ها دارد، از زمان برگزاری آزمون  شهرداری شیراز طی 3 ماه باید نتایج اعلام شود.

معاون اداری و مالی شهردار شیراز در ادامه گفت: با توجه به اینکه آزمون استخدام شهرداری شیراز 14 تیر ماه امسال برگزار شد باید تا 14 مهر ماه جاری نتایج اعلام شود.

اسدی افزود: در مورد فروش اوراق مشارکت قطار شهری سال گذشته 120 میلیارد تومان توسط شورا مصوب شد که شهرداری مراحل کار را مورد پیگیری قرار داد اما بانک مرکزی ایراد گرفت و به سبب مغایرت با قانون با آن مخالفت کرد.

این مسئول شهرداری شیراز ابراز داشت: استفاده قطار شهری‌های سراسر کشور از فروش و انتشار اوراق مشارکت در سال جاری در بودجه کل کشور در نظر گرفته شده که شهرداری شیراز نیز دوباره این کار را به جریان انداخت.

اسدی اضافه کرد: امسال امید داریم از محل فروش و انتشار اوراق مشارکت برای سازمان قطار شهری بخشی از اجرای پروژه را تامین مالی کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: برای پروژه‌ های شهرداری نیز طبق مصوبه شورا قرار بر این است که در دور سوم انتشار، 190 میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر شود.

اسدی در پایان گفت: هم اکنون در فرایند اوراق مشارکت به دنبال آن هستیم که پروژه‌های مربوطه را تعریف کنیم که اگر مانند روال سال‌های گذشته عمل شده و اجازه انتشار نهایی توسط بانک مرکزی داده شود بتوانیم تا پایان سال اوراق سال 92 شهرداری شیراز را نیز به فروش برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا