داريون نما

توضیحی برای کاربران داریون نما؛کارگران مشغول کارند!

همانگونه که قبلا وعده داده بودیم به یاری خداوند متعال طی روزهای آینده قالب جدید داریون نما رونمایی خواهد شد.

قالب جدید امکانات بهتر و پیشرفته تری دارد که در جای خود بدان خواهیم پرداخت.

نوشتن این چند سطر به خاطر این است که شما کاربران عزیز بدانید به دلیل جایگزینی قالب جدید ممکن است طی ساعات و روزهای آینده مشکلاتی جزیی در سایت روی دهد که البته وقوع آن طبیعی است.

خلاصه این که اگر دیدید بخش دیدگاه ها آب رفته! یا برخی قسمت ها حذف شده تعجب نکنید. اینها همه زیر سر قالب جدید است که در راه است!

فعلا که کارگران مشغول کارند.

حال تا چه قبوا افتد و چه در نظر آید…

 

2 دیدگاه

  1. سلام….
    کارگران خسته نباشند. ما هم توقع نداریم تغییر اساسی در قالب، یک باره از خم رنگرزی بیرون آید. که در آن صورت مصداق ” تب تند زود عرق می کند ” خواهد بود.چنین تغییری، بدون تست و آزمایش اولیه، مسلما بی نقص نخواهد بود و کم و کاستش پس از رونمایی بروز می کند.

    همین که ترکش های قالب جدید به بدن قالب فعلی می خورد نشان از کارایی قالب جدید در مقاسیه با این قالب دارد. و من به عنوان یک کاربر داریون نما این را به فال نیک می گیرم و بر این باورم که همان طور که توصیف آن را شنیده ام، قالب کاراتر و مدرن تری را با توانایی های مضاعف و به مراتب بیش تر، شاهد خواهیم بود و در این ادعای خود کم ترین شک و تردیدی ندارم.

  2. سلام مجدد…
    من که ترکش ها را در “آخرین دیدگاه ها” و فهرست “دسته ها ” و ” آخرین مطالب ” دارم می بینم ! شما را دیگر نمی دانم ! ولی عیدی شب یلدا ، به این محرومیت زودگذر می ارزد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا