اخبار

ثبت نام آزمون ورودی طرح آیه های تمدن

***طرح آیه های تمدن چیست ؟

طرح آیه های تمدن سلسله برنامه هایی است جهت ارتقاء بنیه تحصیلی دانش آموزان، افزایش معدل و کسب رتبه های برتر برای ورود به دانشگاه های مرجع از طریق کلاس های آموزشی، آزمون های پیشرفت تحصیلی، ارائه کتب و نرم افزارهای کمک آموزشی، انجام مشاوره های تحصیلی گروهی و انفرادی و نیز اردوی ویژه، جهت پایه چهارم دبیرستان با حضور بهترین اساتید و مشاوران در تهران و به صورت کاملاً رایگان

***چه کسانی می توانند در طرح شرکت کنند؟
دانش آموزان پایه ها ی ششم، هفتم، سوم راهنمایی و اول دبیرستان با معدل ۱۹ به بالا ودانش آموزان پایه های دوم و سوم دبیرستان با معدل ۱۸ به بالا

***نحوه و مکان ثبت نام:
مراجعه به مدیر ،معاونین مدارس یا خدمات کامپیوتری پارسا/ برزگر و تکمیل فرم مربوطه

***حداکثر زمان ثبت نام:
ثبت نام آزمون ورودی طرح آیه های تمدن سال تحصیلی ۹۴-۹۳ تا ۱۵ اسفند ماه

***مبلغ ثبت نام:
هزینه ثبت نام ۲۰۰۰ تومان می باشد.

***زمان برگزاری آزمون مبنا:
روز پنجشنبه مورخ ۴/۲/۱۳۹۳ همزمان با سراسر کشور

***محل آزمون:
محل آزمون در شهر داریون می باشد ( مکان دقیق تر متعاقباً اعلام خواهد شد) همچنین در ادامه طرح کلیه خدمات آزمون های پیشرفت تحصیلی، کارت ورود به جلسه و کارنامه نیز در خدمات کامپیوتری پارسا/برزگر انجام می گردد.

***توجه:
۱) دانش آموزانی که درآزمون ورودی ثبت نام کرده و رتبه برتر کسب نمایند در گروه الف طرح پذیرش شده و به مدت شش سال بورسیه می شوند و از خدمات آموزشی کاملاً رایگان از جمله مشاوره های گروهی و انفرادی ، کتب و نرم افزارهای کمک آموزشی ، آزمون های منظم و دوره ای پیشرفت تحصیلی ، کلاس های آموزشی و رفع اشکال ، اردوهای آمادگی در شیراز و تهران بهره مند خواهند شد . علاوه بر آن دانش آموزانی که رتبه و تراز لازم را کسب نکنند می توانند با پرداخت بخشی از هزینه ها در گروه ب طرح شرکت کرده و از خدمات آموزشی گروه الف که با تخفیف ویژه ارائه می گردد بهره مند شوند.

۲) طرح آیه های تمدن با اجرای برنامه های مکمل آموزشی، سهم بزرگی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان داشته و تعداد زیادی از دانش آموزان عضو طرح وارد دانشگاه های صاحب نام شده و علاوه بر آن ۸۵۱ نفر در کنکور سال ۹۲ رتبه زیر ۱۰۰۰ کسب کرده و وارد دانشگاه های مرجع شدند .

۳) هم اکنون ۶۰ نفر از دانش آموزان منطقه داریون عضو گروه الف می باشند و از خدمات رایگان موسسه علمی رزمندگان بهره می برند.

***جهت کسب اطلاعات بیش تر با شماره تلفن: ۲۷۱۳۳۳۲ تماس بگیرید.

***در این جا فرصت را غنیمت شمرده و بار دیگر از اشخاص حقیقی و حقوقی زیر که تا کنون در اجرای بهینه ی این طرح از هیچ کوشش و تلاشی ذریغ نورزیدند، کمال تشکر و قدر دانی را دارم:
۱- امام جمعه محترم منطقه داریون، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا عزیزی
۲-نماینده آموزش و پرورش منطقه داریون آقای محمد زارعی
۳- معاون نماینده آموزش و پرورش منطقه داریونی آقای امین شیروانی
۴-آقایان( به ترتیب حروف الفبا):رضا برزگر – غلامرضا برزگر – موسی برزگر-رضا رستمی – علی زارع -حسین کریمی و سرکار خانم برزگر، که با پی گیری های مداوم این عزیزان ،این مهم انجام شد.

جلیل زارع

12 دیدگاه

  1. قابل توجه دانش آموزان طرح آیه های تمدن :

    با سلام…
    کارنامه ی آزمون آیه های تمدن، آماده توزیع است. جهت دریافت به کافی نت پارسا / برزگر مراجعه نمایید. تلفن تماس : 2713332

  2. قابل توجه دانش آموزان سوم و چهارم دبیرستان :

    با سلام…
    مشاوره ی آمادگی کنکور با حضور مشاوران کشوری از تهران، روز جمعه 92/12/16 ساعت 30 : 8 در سالن امام علی (ع) شیراز برگزار می گردد.

    ” موسسه ی علمی و آموزشی رزمندگان داریون “

  3. سلام
    من عضو این طرح نیستم اما خیلی علاقه دارم که عضو بشم.میشه راهنمایی کنید؟؟؟؟؟

  4. سلام Bahar ….

    به سایت خودتان خوش آمدید. برای دریافت هرگونه راهنمایی در ارتباط با طرح های موسسه ی رزمندگان داریون، اگر ساکن داریون هستید به کافی نت پارسا/ برزگر مراجعه کنید و چنان چه ساکن داریون نیستید و یا به هر علت مراجعه به کافی نت برایتان امکان پذیر نیست با تلفن 32613332 تماس بگیرید.

    پویا و پایا باشید…

  5. با سلام و تبریک اعیاد شعبانیه
    به اطلاع خانواده های محترم و دانش آموزان گرامی می رساند ثبت نام سال تحصیلی 95 ـ 94 موسسه علمی و آموزشی رزمندگان جهت پایه های تحصیلی سوم ابتدایی تا چهارم دبیرستان از ششم یا هفتم خردادماه آغاز خواهد شد. متقاضیان محترم می توانند با در دست داشتن شناسنامه به کافی نت پارسا/برزگر مراجعه نمایند. ضمنا هر گونه سوال در مورد خدمات موسسه را می توانند با شماره تماس 07132613332 یا سیستم پیامکی 10009178082188 پیام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا