ديدگاه

این هم که جوابی ننویسند، جوابی است !

جلیل زارع|

با سلام و عرض ادب و احترام …بر خود لازم می دانم تشکر ویژه ای داشته باشم از عزیزان شورای اسلامی شهر داریون که در مساله ی ایجاد شهرک صنعتی داریون، به رهنمودهای امام جمعه ی محترم منطقه ی داریون، عمل کرده و در کنار شهردار عزیز جناب  رستم پور، وارد میدان شدند و بعد از جلسه ی شرکت شهرک های صنعتی استان فارس در محل شهرداری، ارتباط مستمری با شرکت شهرک های صنعتی و منابع طبیعی برقرار کرده اند، تا جایی که در حال حاضر، پنج نقطه از منطقه نیز برای واگذاری زمین، تعیین شده که در حال کارشناسی است و اگر شرایط لازم را داشته باشد، انشاءالله به زودی شاهد اولین گام ها در این زمینه خواهیم بود.

هر چه خدا بخواهد …

و اما یک انتقاد شدید هم دارم از شما بزرگواران :
همان طور که در جلسات حضوری خدمت شما عرض کردم و در تماس تلفنی بسیار طولانی با یکی از شما عزیزان هم بعد از صحبت در امور شورا، صادقانه و با تاکید فراوان تذکر دادم، سکوت شما به هر دلیلی باشد اصلا پسندیده و به صلاح نیست. مردمی که به شما رای داده اند تا به عنوان نمایندگانشان، حافظ منافع آن ها باشید، صد البته این حق را هم دارند که بدانند در شورا چه می گذرد و نمایندگانشان چه گام هایی را برای آبادانی و عمران منطقه ی داریون بر می دارند.

افزون بر این، تعامل تنگاتنگ و استفاده از ایده ها و راه کارهای صاحبان فکر و اندیشه و تجارب عزیزانی که در این زمینه دستی بر آتش دارند، قطعا راه گشا خواهد بود. من فکر می کنم شما در این زمینه ها، حالا به هر دلیل، کم لطفی می کنید و این از دید من پذیرفته نیست و قطعا از شما عزیزان انتظار پاسخ در این تنها رسانه ی عمومی منطقه ی داریون را دارم.

حتا اگر در آینده بتوانید برای خودتان سایت ویژه داشته باشید، باز هم پسندیده نیست بیش از این با داریون نما قهر باشید. باز هم می گویم حالا به هر دلیلی که باشد.

فراموش نکنید که داریون نما، شخص مدیر سایت و یا هیات تحریریه و آن هایی که شما اسمشان را افراد خاص می گذارید، نیست که پاسخشان را با سکوت و سکوت و سکوت بدهید. داریون نما یعنی خرد جمعی تک تک کاربران و بازدیدکنندگان آن و حتا بالاتر از این، همه ی مردم فهیم و آگاه زادگاهمان منطقه ی سرافراز داریون.

سخن را کوتاه می کنم و مصرانه و با تاکید و تذکر فراوان، به عنوان یک داریونی، انتظار دارم تا فاصله و شکاف و حائل بین شورا و رسانه ها و مردم زیادتر از این نشده، این قفل سکوت را بشکنید و کاربران و مردم را از خود بدانید و اجازه دهید در جریان اقداماتی که قطعا کم و بیش برای عمران و آبادانی منطقه ی داریون انجام داده اید، قرار گیرند که این حق مسلم هم شما و هم مردم منطقه است و حتما از آنان کمک بگیرید که خدا با جماعت است.

دیگر عرضی ندارم و انتظار دارم حداقل به این دیدگاه برادر کوچکتان پاسخ دهید که :

« این هم که جوابی ننویسند، جوابی است ! »

پویا و پایا و جاری و ساری باشید …

1 دیدگاه

  1. همانگونه که از اسمش پیداست شورا رو میگم .رکن اصلی آن مشورت با اهل فن است .وبا مشورت است که شوراکارآمد میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا