ديدگاه

سخنی با اعضای محترم شورای اسلامی شهر داریون

اسماعیل یاری فر|

قطعا تذکرات حاج آقا عزیزی امام جمعه محترم منطقه داریون از سر دلسوزی و انتظاری که مردم از ایشان دارند بیان شده است و لذا اعضای شورا باید دست مسئولان ، مدیران و همه کسانی که نیت کمک کردن به توسعه و آبادانی داریون را دارند به گرمی بفشارند واز آنها طلب یاری و مساعدت نمایند .

 امروز مردم داریون از شما جوانان لایق و شایسته در مسند شورای شهر انتظار دارند که با همه توان و بدون نگاه های سیاسی و خدای ناکرده جناحی امورات را به بهترین وجه ممکن انجام دهید که یقینآ همین گونه است .

 با همه تلاشهای صورت گرفته توسط همه دلسوزا ن و مدیران گذشته تا بحال متاسفانه منطقه داریون از محرومیت های بی شماری رنح می برد و همین امر مسئولیت شما عزیزان بعنوان مدیران بومی و آشنا به این محرومیت ها را مضاعف می نماید و آنچه که برادر ارجمند مان حاج آقا عزیزی فرموده اند گویای همین مطلب است.

فلذا اعضای محترم شورا می توانند با تکیه بر خرد جمعی و بهره گرفتن از تواناییهای موجود هرآنچه که نیاز امروز وخواسته بحق مردم هست را محقق نمایند واما توصیه این حقیر به نمایندگان مردم در شورا این است که این منصب ها تنها یک فرصت برای کسب رضایت خداوند است که همه افراد توفیق آن را پیدانمی کنند و امروز که این قرعه بنام شما رقم خورده است به سادگی ان را از دست ندهید که ممکن است جبران آن مشکل باشد و سخنی هم با همشهریان خوب خودم ، اینکه از این جوانان حمایت کنیم وبه آنان فرصت لازم را بدهیم وانها را تشویق به خدمتگذاری نماییم وصد البته همانطور که در فوق آمد اعضای شورا هم باید در کارها از اندیشه و خرد و تجربه کسانی که آمادگی کمک را دارند نهایت استفاده را ببرند . انشاا … سر بلند و پیروز باشید

3 دیدگاه

  1. باسلام

    آقای یاری فر با سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم: شما یاری فر هستید یا یاری فر داریونی؟!

    1. با سلام خدمت همشهری گرامی

      با سپاس از جنابعالی ، داریونی بودن باعث افتخار من است و همیشه به داریونی بودن خودم می بالم

  2. دقیقا سوال شما یه بار دیگه هم تو داریون نما مطرح شده بود اصلا ایشان پسوند داریونی ندارند فقط در انتخابات مجلس بخاطر اینکه احتمالا یاداوری داریونی بودن به بعضی ها بشه اضافه شده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا