طنز و كاريكاتور

ماجرای یک عکس ورزشی و دعوت به یک چالش!

در این عکس که احتمالا مربوط به قبل از آغاز بازی فینال است تیم آبفا داریون با لباس ورزشی سفید در سمت چپ و تیم مهریان با انواع و اقسام لباس ها و شورتها ی ورزشی و غیر ورزشی در سمت راست تصویر قابل مشاهده هستند.
گذشته از این که مسوولین برگزاری بازیها عکس مشخصی از تیم قهرمان ارسال نکرده اند -که لابد به خاطر وضعیت نامناسب و نامنظم لباسهای تیم قهرمان است که در این صورت حق با آنهاست- اما در این عکس چند نکته جالب دیگر هم قابل مشاهده است.


غلامرضا بهمن پور و روح الله برزگر از بروبچه های خوب هستند که هر کدام –قبل از اضافه وزن- از ورزشکاران خوب داریون بودند؛ آنها در این عکس حضور دارند.
غلامرضا و روح الله را سالهاست که می شناسم انصافا جوانان خوبی هستند. در این میان اما حالا که چالش سطل آب مد شده من با اقتباس از این چالش جهانی؛ این دو دوست خود را به چالش لاغری دعوت می کنم!
راستش با دیدن این عکس حسابی برای سلامتی این دو عزیز خصوصا آقا غلامرضا نگران شدم. نتیجه این که ابتدا خودم و بعد غلامرضا بهمن پور و روح الله برزگر را به چالش لاغری و رژیم درمانی دعوت می کنم.
نکته:در این عکس نفر اول سمت چپ روح الله برزگر است و سومین نفر از سمت چپ جناب غلامرضا بهمن پور؛ البته کمی آن طرف تر هوشیار بهمن پور نیز قابل مشاهده است که چون ورزش می کند فعلا خطری متوجه او نیست!

5 دیدگاه

    1. باسلام خدمت اوینار.حق کاملاباشماست کاراین دونفردیگه ازاین حرفها گذشته ولی من ازهمینجا قول میدم که تاچندماه آینده یکیشون حداقل 20کیلووزن کم کنه .مسابقات بعدی اگه مقام آوردندانشااله خودتون میبینیدکه 20کیلوازوزنش کم شده .

  1. سلام برشما .قربان بازی تموم شده بودماهم ازفرط ناراحتی لباسمون راعوض کرده بودیم .باباکجا بودی ببینی آقایون اضافه وزنی چطورتلاش میکردند.ولی حق باشماست همینجوری ÷یش بره مادیگه زودی بسترخاک را دربرمیگیریم .بازهم ممنون ازلطف آقای داریون نما

  2. به اقای بذرافکن پیشنهاد می شود که در مسابقات بعدی با انتخاب داور های بی طرف برای مسابقات سطح کیفی رقابت ها را بالاتر ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا