گزارشهمه

گزارش ویژه مراسم نهم دی ماه در داریون+تصاویر

همزمان با سالروز میلاد سراسر نور پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) و یوم اله نهم دی ماه( روز بصیرت –عهد و میثاق امت با ولایت ) ویژه برنامه ای  به همت حوزه های مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) و حوزه حضرت نرجس(س) ستاد بزرگداشت نهم دی ماه منطقه داریون در محل مصلی بزرگ نماز جمعه شهر  داریون برگزار شد.

در این برنامه که خانواده های معظم و معزز شهدا،جانبازان،ایثارگران ،رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، قشرهای مختلف مردم ، فرماندهان پایگاههای مقاومت خواهر و برادر و بسیجیان در سطح شهر و منطقه داریون و همچنین حجت الاسلام عزیزی امام جمعه داریون حضور داشتند حاج آقا ملک مکان مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس به ایراد سخنرانی پرداخت.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس ضمن تبریک میلاد سراسر نور نبی مکرم اسلام و رییس مذهب تشیع امام جعفر صادق(ع)، سالروز نهم دی ماه روز بصیرت ، روشنگری و بینایی مردم ایران بخصوص جوانان را گرامی داشت.

ملک مکان ضمن بیان روایاتی در خصوص بصیرت اذعان داشت انسان بی بصیرت درمسیر مستقیم قرار نمی گیرد.وی در قسمتی دیگر از سخنانش گفت: ملت ایران بصیرت و هوشیاری خودش را در 9 دی نشان داد و با تبعیت از ولایت و علمای راستین جمهوری اسلامی تمام فتنه ها را در نطفه خاموش کرد.

حاج آقا ملک مکان همچنین اظهار داشت: فتنه گران جبهه دشمن را آن زمان امیدوار کردند و آمریکا و اسرائیل و انگلیس بسیار امیدوار شدند که بتوانند نظام و انقلاب را سرنگون کنند اما مردم در 9 دی بر این توطئه ها خط بطلانی کشیدند .

وی در بخشی دیگر از سخنانش به بیانات یک سال اخیر امام خامنه ای در خصوص قصد نفوذ دشمن در انقلاب و نظام اشاره کرد و افزود: یکی از منافذ نفوذ همین انتخابات پیش روست وانتخابات مجلس خبرگان برای دشمنان از حساسیت خاصی برخوردار است.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در استان به انتخابات مجلس شورای اسلامی هم اشاره نمود و در این خصوص گفت: نگذاریم مجلس ششم دوباره تکرار شود وبصیرت خودمان را در این انتخابات نشان دهیم و ضمن حضور باشکوه در کنار مردم کشورمان ان شاءاله با رای خوب و قاطع خود بهترین افراد را برای این مجلس انتخاب کنیم.

گفتنی است قبل از سخنان حجت الاسلام و المسلمین ملک مکان سرگرد حسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) ضمن عرض تبریک این روز و خیر مقدم به حاضرین در این ویزه برنامه اظهار داشت: امام خامنه ای می فرمایند” مردم عزیز ما در 9 دی ماه آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.”

وی در قسمت دیگری از سخنانش به 2 موضوع مهم و حساس و حیاتی اشاره کرد1)بحث فتنه و بصیرت مردم و  جریان نفوذ. 2) انتخابات 7 اسفند

حسینی در خصوص موضوع اول به جریان نفوذی اشاره کرد افزود: اینها با چراغ سبز بعضی از دشمنان داخلی نظام به ویژه سران فتنه قصد نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رادارند.وی در خصوص موضوع دوم گفت: مردم ولایتمدار با انتخاب افراد صالح وانقلابی برای دو انتخابات پیش رو مشت محکمی به دهان دشمنان داخلی و خارجی خواهند زد.

9day5

9day7 9day3 9day4 9day6

telegram1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا