ديدگاههمه

پنجاه میلیون اعتبار اختصاص داده شده به مسجد ابالفضل (ع) داریون چه شد؟

یوسف بذرافکن|

در روز ۹ اسفند سال ۱۳۸۹ قاسمی فرماندار وقت شهرستان شیراز در سفر خود به شهر داریون اعلام کرد که پنجاه میلیون تومان اعتبار برای احداث مسجد ابالفضل (ع) داریون اختصاص یافته است .

SOAL

از روز کنگ زنی این مسجد در جنب آتش نشانی داریون ۴ سال می گذرد در حالی که از احداث این مسجد هیچ خبری نیست و تنها یک گودال بزرگ و عمیق از احداث این بنای مذهبی مشاهده می شود ! معلوم نشد آیا مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰۰میلون تومان اعتباز اختصاصی فرماندار وقت شیراز به این بنا اختصاص داده شد ؟ آیا شورای اسلامی شهر در این چهار سال موضوع را پی گیری کرده است یا خیر ؟

2 دیدگاه

  1. قيل از مراسم كلنگ زني اين بناي مقدس در اين زمين محل پارك بادي و سرگرمي بچه ها بود ولي چي شد حال به يك گودال و محل جمع شدن زباله هاي اون محيط شده و جدا از اين مسائل خطر ريزش و پرت شدن بچه هاي رو به دنبال داره .
    خدا هم رازي نبود كه پارك و محل سرگرمي مردم رو به ساختمان آتش نشاني منزل مسكوني جهت شهردار محترم و يه گودال عميق كه قرار هست در سالهاي نه چندان نزديك خدايي نكرده مسجد بشه ….

  2. آیا شورای اسلامی شهر در این چهار سال موضوع را پی گیری کرده است یا خیر؟
    بله و لازم به ذکر است که هزینه احداث یک گودال بزرگ و عمیق، بیش از مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان بوده است!!!
    اگر شورای اسلامی شهر جواب بالا هم بدهند، من به شخصه راضی هستم! بالاخره باید از جایی شروع کرد! اول حضور و پاسخگویی، بعد جواب قانع کننده! ولی متأسفانه ما کماکان در مرحله حضور و پاسخ‌گویی مانده‌ایم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا