اخبار

شبیه سازی کانال تلگرام داریون نما/توطئه ای که خنثی شد

روز گذشته مطلع شدیم که فرد یا افرادی با شبیه سازی آدرس کانال تلگرام سایت داریون نما نسبت به تبلیغ یکی از سران فتنه اقدام کرده اند.

ماجرا از این قرار بود که هکرها با شبیه سازی آدرس کانال تلگرام داریون نما افراد جدیدی که قصد عضویت در این کانال داشتند را به کانال خود هدایت می کردند.

متاسفانه این کانال کانالی بود که هر چند تعداد اعضای آن به 10 نفر نمی رسید اما مطالبی خلاف قوانین جمهوری اسلامی در آن منتشر شده بود.

با این وصف ما بلافاصله پس از این اتفاق مساله را به مدیریت اصلی تلگرام اطلاع دادیم و کانال جعلی که با نام داریون نما فعالیت می کرد را به آنان معرفی نمودیم.

با وجود این کار(معرفی کانال جعلی داریون نما به مدیریت اصلی تلگرام) اما به دلیل زمان بر بودن برخورد و حذف کانال جعلی توسط مدیریت مرکزی تلگرام، در اقدام بعدی به خاطر این که از نام داریون نما سوء استفاده نشود خودمان نسبت به حذف کانال اقدام کردیم.

این گزارشی بود از یک جریان که البته به یاری خدا به خیر گذشت.

نکته مهم آن که سایت داریون نما فعلا هیچ کانال رسمی بر روی تلگرام ندارد و کانال جدید تنها از طریق سایت داریون نما معرفی می شود و سایر کانالها با این نام یا نام های مشابه که مشغول به فعالیت هستند هیچ ارتباطی به سایت داریون نما ندارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا