ديدگاههمه

داریونی ها آماده شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

 

یوسف بذرافکن|

مردم منطقه داریون آماده شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می شوند .

در روز جمعه دهم اردیبهشت ماه دو کاندیدای باقی مانده که به مرحله دوم راه یافته اند برای نشستن به تنها کرسی باقی مانده شهرستان شیراز به رقابت می پردازند .

هرچند در این مرحله از انتخابات فقط دو نامزد باقی مانده اند اما از هم اکنون می توان حدس زد که انتخابات در منطقه داریون با شور و هیجان و رقابت فراوان برگزار خواهد شد .

entekhabat3

ستاد انتخاباتی هر دو کاندیدا در ورودی شهر داریون و میدان شهدا مستقر شده وبه تبلیغات و پخش سرودهای انقلابی و حماسی مشغول هستند.

هرچند در این مرحله ،از تبلیغات کاغذی چندان خبری نیست اما نشست ها و سخنرانی های تبلیغاتی از طرف هر دو نفر رقیب و طرفداران آنها به شدت دنبال می شود.

جالب آن است که مسئولیت یکی از این ستاد های انتخاباتی را یکی از بانوان داریونی برعهده دارد . هر چند این دو کاندیدا از دو جناح مختلف هستند اما تبلیغات بین آنها و طرفدارانشان با کمال آرامش و رعایت موازین اخلاقی و قانونی انجام می شود .

هردو کاندیدا و طرفدارانشان در هر مجلس و تجمعی شرکت کرده و از فرصت باقی مانده برای رقابت انتخاباتی استفاده می کنند.

مسلما در روز آخر فرصت قانونی تبلیغات ، فعالیت نامزدها به اوج خود می رسد .باید منتظر ماند و مشاهده کرد که در روز جمعه چه کسی اکثریت نسبی آراء را به خود اختصاص خواهد داد .

اما صرف نظر از نتیجه انتخابات ، این سوال مطرح می شود که آیا نمایندگان مردم شیراز و حومه درمجلس دهم برای مردم منطقه داریون اقدامی خواهند کرد ؟ آیا مردم منطقه داریون پس از انتخابات تا چهار سال دیگر به دست فراموشی سپرده خواهند شد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا