گزارشهمه

دیدار منتخب مردم در مجلس با داریونی ها/درد دل های مردم داریون با اکبری

خبرنگار:یوسف بذرافکن

در سالروز ولادت با سعادت امام سجاد (ع) مهندس اکبری منتخب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با مردم منطقه داریون دیدار کرد .

در جلسه ای که دیروز عصر در سالن مجتمع فرهنگی گلهای باغ نبوت شهر داریون برگزار شد . معتمدین محلی به بیان دیدگاه ها ی خود و مطرح کردن مشکلات شهر و منطقه داریون پرداختند .

akbari1 akbari2 akbari3

ارتقاء منطقه داریون به بخش ، پیگیری بیمارستان داریون ، مشکل اسناد ملکی ، مشکل ساختمان و امکانات شورای حل اختلاف منطقه داریون ، مشکل زمین فوتبال و ورزشکاران ،مشکل نبود کارخانه و اشتغال جوانان ، محدود کردن قبرستان بهشت احمدی ، عدم حضور فرماندار و استاندار ، عدم حضور وزیران دولت ، تحویل تنها مدرسه ابتدایی داریون به بخش خصوصی ، مشکلات کشاورزان و دامداران ازجمله مواردی بود که توسط معتمدین محلی بیان شد . در این جلسه امام جمعه منطقه داریون نیز حاضر بود ولی رئیس شورای شهر حضور نداشت .

در این نشست از مهندس اکبری و دیگر نمایندگان مردم شیراز خواسته شد که از طریق سایت داریون نما در جریان و پیگیر مشکلات منطقه داریون باشد .

در ادامه جلسه آقای محمدی بخشدار مرکزی شیراز به ارائه گزارش فعالیت های بخشداری پرداخت . در پایان این جلسه مهندس اکبری از حضور گسترده و حمایت مردم منطقه داریون تشکر نمود وضمن تشریح برخی از خدمات دولت دکتر روحانی در باره مجلس نهم گفت : در مدت چهار سال دوره مجلس نهم ۴۸۱ طرح به مجلس ارائه شد که فقط ۸۸ مورد آن به قانون تبدیل شد .

منتخب مردم شیراز همه  اقشار مردم را به وحدت و همکاری فرا خواند و قول داد با ایجاد اتاق های فکر مختلف و جلب همکاری سایر نمایندگان استان فارس زمینه پیشرفت استان فارس و شهرستان شیراز را فراهم نماید و مشکلات منطقه داریون را با همکاری مسئولین شهرستان و مسئولین محلی مورد پیگیری قرار دهد .

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا