اخبارهمه

امام جمعه داریون در خطبه های نماز جمعه:امام ما امام انقلاب بود

خبرنگار:موسی بذرافشان|

نماز جمعه این هفته منطقه داریون به امامت حجت الاسلام و المسلیمن “محمد امین عزیزی” برگزار شد.

امام جمعه داریون در خطبه اول ضمن توصیه خود ودیگران به تقوای الهی ودوری از محرمات در مورد خضوع- فروتنی انسان در برابر انسان –وخشوع- فروتنی انسان در برابر پروردگار- که از ویژگیهای انسانهای باتقواست مطالبی بیان کرد و گفت نمونه بارز این صفات در امام راحل بود که دارای 3 ویژگی برجسته 1-مومن 2-متعبد 3- انقلابی بودند.

azizi60

امام جمعه داریون در خطبه دوم در خصوص کسب آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان اشاره ای داشته و روز 14 خرداد را خدمت حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت و افزود: بنا به فرمایشات رهبری امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است و یکی از ویژگی های برجسته مکتب امام (ره) عینیت دین و سیاست بوده است وی همچنین آرمان های امام راحل را در سیاست داخلی و خارجی برشمردند.

عزیزی با اشاره به این موضوع که امام ما، امام انقلاب بوده است و دشمن با انقلاب مخالف است و از انقلابی بودن می ترسد، از عموم مردم خواست که انقلابی باشند و پیشنهاد داد که وصیت نامه امام، صحیفه امام و مکتب امام (ره) مطالعه شود.

وی همچنین به خصوصیات رهبری حضرت امام خامنه ای اشاره داشته و اظهار داشت: حقیقتا،این ملت معتقد به آموزه های قرآنی است و الحق باید گفت که خامنه ای خمینی دیگر است و ولایتش ولایت حیدر است.

وی در پایان نیز، به فصل گرما ولزوم صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا