داريون نما

نگاهی به سرمقاله فصلنامه داریون نما

شماره اول فصلنامه داریون نما-ویژه تابستان 95- از امروز در دسترس داریونی های عزیز قرار گرفته است. در ادامه نگاهی داریم به یادداشت اول این فصلنامه.

این اولین شماره نسخه چاپی پایگاه خبری-تحلیلی داریون نماست که تحت عنوان “فصلنامه داریون نما” به پیشگاه پر مهر داریونی های عزیز تقدیم می شود.

نکته مهم درباره فصلنامه داریون نما این است که مطالب این نشریه منتخبی از مطالب سایت داریون نماست. و فلسفه انتشار آن هم این است که خیلی از داریونی های عزیز به دلیل دسترسی نداشتن به اینترنت امکان مراجعه به سایت داریون نما را ندارند؛ فصلنامه داریون نما با هدف گیری این مخاطبان و احترام به نظر آنان منتشر می شود ضمن آن که به هر حال نسخه چاپی نشریه لطف خاص خود را دارد؛ همانگونه که خیلی از نشریات مطرح جهان هم نسخه الکترونیکی و هم نسخه چاپی دارند و این بدان معناست که نسخه چاپی همچنان نفوذ خود را حفظ کرده حتی اگر علم پیشرفت کرده و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و… یکه تازی کنند.

faslnameh1
سایت داریون نما بخش های مختلفی دارد: با هنرمندان،داریونی های موفق و… که ان شاالله در هر شماره فصلنامه داریون نما از مطالب آن استفاده می شود.
توضیح دیگر درباره قیمت هزار تومانی فصلنامه است؛ هر نسخه فصلنامه با احتساب هزینه های کاغذ و چاپ و صفحه آرایی و صحافی و… بیش از هزار تومان آب می خورد؛ مضاف بر این که 10 درصد این هزار تومان هم سهم فروشندگان نشریه است تا به نوعی زحمت آنان جبران شود نتیجه این می شود که فصلنامه داریون نما -که به هیچ خط و ربط و جریان سیاسی جز خط ولایت و رهبری متصل نیست- تمام هزینه هایش شخصی است و بر فرض فروش همه نسخه های فصلنامه تنها بخشی از هزینه های آن تامین می شود و نه همه آن، این را از این بابت گفتیم که بگوییم انتشار فصلنامه داریون نما به عنوان یک کار فرهنگی هرچند کوچک تنها با هدف خدمت به منطقه داریون انجام شده و خدا می داند جر این چیز دیگری نیست.
و در آخر این که در فصلنامه داریون نما هیچ نامی ازمتولی سایت داریون نما و متولی فصلنامه داریون نما پیدا نمی کنید این بدان معناست که انتشار نسخه چاپی داریون نما برای مطرح شدن شخص خاصی نبوده، نیست و نخواهد بود.
حق یارتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا