اخبارهمه

نماز باشکوه عید فطر در داریون برگزار شد+تصاویر

خبرنگار:خلیل اسدی/عکسها:روح الله قربانی|

در بامداد روز عید سعید فطر ندای الله اکبر و لله الحمد نمازگزاران و روزه داران که یکماه بندگی و عبودیت معبود را اجابت کرده بودند فضای شهر داریون را عطرآگین کرده بود.

دراین مراسم معنوی که همزمان با سراسر کشور، در بلوار کشاورز شهر داریون برگزار شد مردم روزه دار و ولایت مدار شهر داریون  نماز عید فطر را به امامت حجه الاسلام حاج آقا عزیزی امام جمعه منطقه داریون برگزار کردند.

حاج آقا عزیزی در ابتدای خطبه ی اول نماز عید فطر، نمازگزاران ضمن دعوت به تقوای الهی و دوری از محرمات و تبریک عید سعید فطر به تمامی نمازگزاران، عید فطر را عید وحدت ـ مغفرت و پاداش نام بردند. وی نماز عید فطر  را با برانگیخته شدن انسان ها از قبرها مقایسه کرد و رحم کردن، خوشحال کردن و آشتی دادن دیگران از اصول این عید بزرگ برشمرد و نمازگزاران را توصیه به این اصول کرد.

namazfetr1 namazfetr2 namazfetr3 namazfetr4 namazfetr5

حاج آقا عزیزی در خطبه ی دوم به تفسیر دعای قنوت نماز عید فطر پرداخت و برگزاری نماز عید فطر در فضای باز را تعظیم شعائر خواند.

وی در بُعد مسائل سیاسی امنیتی را مرهون ولایت خواند و ضمن مقایسه امنیت جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه گفت: امروزه کشورهای خاورمیانه پر از جنگ و خونریزی است. حتی در کشورهای اسلامی این امنیت وجود ندارد.وی افزود این امنیت و سلامت به واسطه ی ولایت در این کشور حکم فرماست.

خطیب محترم نماز عید فطر، آمریکا را مادر تروریست خواند و گفت: کشورهایی که تا دیروز از تروریسم حمایت می کردند امروز خودشان دچار ناامنی و انفجارهای تروریستی در کشورشان هستند.

slides

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا