اخبارهمه

امام جمعه سابق داریون به عنوان امام جمعه جدید سعادت شهر معرفی شد+تصاویر

امام‌ جمعه جدید شهر سعادت شهر با حضور مسئولان محلی و شهرستانی معرفی و از حجت الاسلام طالبی نژاد امام‌ جمعه پیشین تقدیر شد.

به گزارش داریون نما به نقل از شیرازه با حضور مسئولان محلی و شهرستانی، حجت الاسلام امین عزیزی امام‌ جمعه جدید شهر سعادت شهر معرفی و از حجت الاسلام طالبی نژاد امام‌ جمعه پیشین تقدیر شد.

حجت الاسلام امین عزیزی به مدت هفت سال امام جمعه شهر داریون بوده و حجت الاسلام علی طالبی نژاد  پس از مدت 8 سال که امام جمعه شهر سعادت شهر بودند جهت تدریس و ادامه تحصیل به حوزه علمیه قم رفتند.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس در مراسم تودیع و معارفه امام‌جمعه  شهر سعادت شهر که با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسؤولان شهرستانی و محلی در سالن اجتماعات کانون شهید فهمیده برگزار شد، اظهار داشت: با اتکا به خداوند متعال و رهبری امام راحل (ره) و بعد از ایشان سکان‌داری مقام معظم رهبری و همراهی و پشتیبانی مردم، انقلاب اسلامی روبه‌روز در صحنه‌های بین‌المللی به پیروزی‌های مختلف دست‌یافته و هرروز به شوکت و عظمت آن افزوده شده است.

حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان، پایگاه و تکیه‌گاه اصلی مردم را مصلاها و جایگاه‌های نماز جمعه عنوان کرد و بیان داشت: مردم  شهرستان پاسارگاد مردمی ریشه‌دار با سابقه فرهنگی و مذهبی در تمام عرصه‌ها به‌ویژه دفاع مقدس طلایه‌دار و پیش‌رو و پیشتاز بوده‌اند و انتظار می‌رود با حمایت و همراهی از امام‌جمعه جدید شهر سعادت شهر حامی و پشتیبان ستاد نماز جمعه در برگزاری حداکثری و حضور یکپارچه مردم در نمازهای جمعه این شهر باشیم.

حجت الاسلام طالبی نژاد امام جمعه پیشین سعادت شهر از دین اسلام به‌عنوان دین تفکر و نورانیت یاد کرد و به فواید اجتماعی و آثار و برکات نماز جمعه پرداخت و خاطرنشان کرد: اجتماع مردم در نماز جمعه علاوه‌بر نمایش قدرت اسلام موجب آگاه کردن جامعه از مشکلات و ایجاد وحدت و یکپارچگی است.

وی، خواستار حضور پررنگ مردم در نمازهای جمعه شد و بیان داشت: مداومت و شرکت در نمازهای جمعه و جماعت علاوه‌بر آگاهی‌بخشی، موجب پاک‌دامنی و کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

در پایان این نشست رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس با تقدیر از زحمات  هشت ‌ساله حجت‌الاسلام علی طالبی نژاد امام‌جمعه پیشین سعادت شهر حکم حجت‌الاسلام عزیزی امام جمعه جدید را قرائت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 پیش از برگزاری این مراسم جمع حاضر برای ادای احترام به مقام شامخ و والامقام شهدا در گلزار شهدای شهر سعادت شهر و محله علی اباد حضور یافتند و ضمن ادای احترام، بار دیگر بر عزم و اراده خود بر خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم و رهروی راه شهدا تأکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا