ديدگاه

26 مهر آغاز هفته تربیت بدنی/به امید اتفاقات خوب در ورزش داریون

رضا خلف زاده*

ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تامین شادابی وسلامتی جسم وروح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و بر همین اساس نه تنها یک روز٬ بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار میدهد.

ورزش آهنگ موزون سلامتی٬نماد قدرت٬ همت٬ صلابت٬ ایستادگی و ارزش های والای انسانی است و بدون شک یکی از محورهای اساسی دست یابی به توسعه پایدار جامعه به حساب می آید.

عکس تزیینی است
عکس تزیینی است

سلامتی و نشاط عمومی که خود تولید ارزشمند پرداختن به ورزش است موجب ایجاد فضایی صمیمی و آکنده از مهرو صفا در بین احاد مختلف مردم شده و توان و روحیه آنان را در زمینه های مختلف کاری٬ امور شخصیتی و حتی وظایف و تکالیف دینی مضاعف می نماید که سرانجام آن دست یابی به توسعه پایدار در جامعه است.
ورزش می تواند عرصه پیشرفت را برا جوانان فراهم آورد.کودکان و نوجوانان می توانند در این عرصه گسترده ٬مهارت های زندگی مانند چگونگی برقراری ارتباط٬ اظهار نظر قاطعانه و همکاری را بیاموزند.

این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنای بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.
26مهر روز تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش و تمام کسانی که در پیش برد ورزش سهمی را بر عهده دارند تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان سلامتی ٬ بهروزی٬ و توفیقات همگان را در راه خدمت و اعتلای ورزش مسئلت می نمایم.

*کارشناس پرورشی و تربیت بدنی نمایندگی آموزش و پرورش داریون.

telegram-0

4 دیدگاه

  1. باسلام وتشکر
    انشااله با تلاش وهمکاری دوستان ورزشی قرار هست تیم منتخب فوتسال نوجوانان جهت مسابقات جام رمضان شیراز اماده وشرکت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا