ديدگاههمه

مواظب شعارهای انتخاباتی امان باشیم!/ من داریون را از یک روستای ابتدایی به شهری پیشرفته تبدیل کردم!+عکس

مدیر سایت داریون نما|

روح الله افتخار یا دکتر روح الله افتخار را سالهاست که می شناسم. هم سن و سال و هم محلی هستیم. می دانم اگر تا به این جا رسیده همه از تلاش ها و زحمت های خودش بوده است.

او که در دوران تحصیل دبیرستان در تابستان ها باغ انگوری اشان را سروسامان می داد و از این را کمک خرج خانواده هم می شد. که صد البته مایه افتخار است؛ بنده نیز و اغلب همدوره ای های من و دکتر افتخار و… نیز تقریبا همینگونه بودیم.

به شخصه چند بار در همین سایت داریون نما از تلاش هایش تقدیر کرده ام. با همه این حرف ها دوستی و آشنایی ام با او باعث نمی شود از رسالت رسانه ای ام فاصله بگیرم و دوستانه از جناب افتخار انتقاد نکنم.

دکتر افتخار این روزها رویاهایی بزرگ تر از داریون در سر دارد و کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز شده است که برایش آرزوی موفقیت می کنم و اگر در روز رای گیری شیراز باشم به او رای خواهم داد اما….

اما دکتر افتخار مواردی را در شعارهای انتخاباتی اش مطرح کرده که بعضی از آنها خارج از دایره انصاف است.

امروز تبلیغی از او در روزنامه پرتیراژ خبر دیدم که از او دلگیر شدم.

او در بخشی از تبلیغی که امروز در روزنامه خبر منتشر کرده تبدیل داریون از یک روستای ابتدایی به یک شهر پیشرفته را از فعالیت های برجسته خود برشمرده است!

eftekhar

زمانی که من  و دکتر افتخار که هر دو متولد 1358 هستیم دانش آموز دبیرستان فاطمی فرد بودیم داریون صاحب شهرداری شد.

شهرداری داریون از آن سالها تا کنون اگر پیشرفت کرده به همت همه مردم و همه اعضاهای شورای اسلامی شهر در ادوار مختلف بوده نه فعالیت یک نفر.

خوب است دوستمان دکتر افتخار بداند نه داریون قبلا روستای ابتدایی بوده که وی آن را به شهری پیشرفته تبدیل کند نه الان شهری پیشرفته است که او بخواهد ترقی آن را به نام خود سند بزند.

به شخصه و به عنوان یک شهروند داریونی از تلاش های دکتر افتخار تشکر می کنم اما این شعار تبلیغاتی اش را توهین به خودم و سایر داریونی ها می دانم.

از او می خواهم دیگر از این شعار استفاده نکند.

نکنه:دوستان اگر پاسخی به این مطلب دارند از طریق کانال تلگرام و ایمیل داریون نما ارسال کنند و از تماس و گله گذاری تلفنی خودداری کنند.

6 دیدگاه

  1. با سلام دانشگاه ازاد واحد داریون را اگر فردی بنام دکتر کریم زارع نبود احداث نمیگردید البته افرادی چون علی مددپور و علی جمشیدی و نورالله زارع فقط پیگیر بودن ولی الحق موسس دانشگاه ازاد داریون کسی نیست بجز پرو فسور کریم زارع درود بر دکتر کریم زارع پس نباید اقدام دیگران بنام خود ثبت کنید ا

  2. در اینکه جناب افتخار در امر ایجاد و راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی داریون زحمات زیادی کشیده اند و شاید بی وجود ایشان این امر محقق نمی گردید هیچ شکی نیست. اما در مورد اینکه داریون پیشرفتی کرده یا خیر قضاوت را به عهده ی مردم عزیز داریون باید بگذاریم. داریون نسبت به شهرهایی با همین تعداد جمعیت و یا حتی کمتر پیشرفتی بسیار لاکپشتی داشته که اصلا محسوس نمی باشد.داریون شهری پیشرفته نبوده اما لیاقت و استعداد تبدیل شدن به شهری پیشرفته را به طور بالقوه داشته که باید با تلاش اعضای شورای شهر به بالفعل در می آمد.با سپاس از داریون نما

  3. مردم شوراهارا انتخاب میکنند برای نظارت برامورعمرانی و فرهنگی شهر،نه یدک کشیدن اسم و رسم شورا پس اگر کاری هم انجام می دهیم منتی نباشد بر سر مردم آن شهر.

  4. سلام به همه دوستان وهم محلیهای عزیز
    هرچند بدلیل مشغله کار امکان نوشتن برایم کم شده اما همیشه سعی میکنم از این دریچه اخبار دریون رو پیگیری کنم .
    به نظر می رسد آگاهی اقشار متوسط جامعه امروز قدرت خوبی برای تمییز دارد وکم کم به سمت وسوی انتخاب خاستگاه فکری می رود تا تعاریف وتمجید های سنتی . جناب افتخار نیز اگر خود را شایسته خدمتگزاری در جایگاه بالاتری می دانند باید قواعد این بازی را رعایت کنند. به امید شنیدن بیشتر از مردان وزنان هم محلی در عرصه ها ومناصب عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا