اخبار

دیدار کارکنان شهرداری،شهردار و شورای شهر داریون با امام جمعه منطقه داریون

شهردارجدید و شورای اسلامی شهر داریون با امام جمعه منطقه داریون دیدار کردند.

خبرنگار:روح الله قربانی|

به گزارش داریون نما در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اسدی امام جمعه منطقه داریون از حضور پرسنل شهرداری ،شهردار و شورای شهر تقدیر و تشکر کرد و انتخاب عبادالله زارعی را به عنوان شهردار داریون به وی تبریک گفت.
نماینده ولی فقیه درمنطقه داریون در ادامه افزود:وظیفه همه است که به شهردار جدید داریون کمک کنند که اگر موفق شوند مجموعه شهرداری و شورا موفق خواهند بودو اگرهم خدای ناکرده موفق نشوند یا کارشکنی های صورت گیرد یا خودشان از نظر مدیریتی دچار تزلزل شوند ضربه آن را شهر و مردم متحمل می شوند.

asadi shahrdar
وی گفت:شما دوستانی که سابقه کار در شهرداری دارید و داریون را می شناسید نقاط ضعف و قوت را به عنوان مشاور امین و دلسوز در اختیار این بنده خدا بگذارید تا شهردار هم بتواند با دلگرمی کارهایش را انجام دهد.
حجت الاسلام اسدی افزود:شهردار هم مثل ما چند صباحی مهمان هستند و این میز و صندلی به کسی وفا نداردو به قول دوستان عقد اخوتی با کسی نبسته است
وی گفت: از اول با دید بد به این بنده خدا نگاه نکنیم و بگویم این کار نمی کند این خوب نیست باید به او میدان بدهیم و با پشتوانه کارکنان شهرداری و حمایت شورا قطعا موفق می شود ضمن این که ماباید به اندازه توان شهرداری از او توقع داشته باشیم
وی در پایان افزود: این شهر دارای مشکلات زیادی است و می طلبد شهردار و شورا با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارتباط داشته باشند و آنها را به داریون دعوت کنند که ان شالله ازطریق آنها بتوانیم منطقه داریون را به بخش تبدیل کنیم.
بعد از سخنان امام جمعه منطقه داریون، زارعی شهردار داریون گفت:اتحادی که شما فرمودید بین مردم و بین شورا اسلامی شهر ایجاد شود ما خدمت رسیدیم از ارشاد حضرتعالی استفاده کنیم.
وی افزود:قطعا مسیرهای که ما می رویم شاید بعضی از مسیرها را ناخودآگاه اشتباه برویم که قطعا نیاز به تذکر است و با جان و دل خواهیم پذیرفت.
شهردار داریون در ادامه گفت:اعضای شورای اسلامی افراد بسیار خوبی هستند و ما یک جلسه بعد از تشکیل شورا داشته ایم که این هم بابت بررسی مشکلات مردم بوده و شورا دارای دیدگاه خوبی است و هدفشان کمک به مردم است.
وی افزود:شهرداری دارای درامد پایدار نیست که باید ایجاد شود و قطعا پیگیر هستیم هم دنبال دریافت تسهیلات با بهره کم ،هم با کمک شورای اسلامی مطالبات خود از تمام ادارات را وصول خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا