اخبارهمه

قدرشناسی با شکوه مردم آبدان از حجت الاسلام حمیدی نژاد/تصاویر

رضا محمدی/آبدان

به گزارش خبرنگار داریون نما از آبدان ،مراسم تجلیل از دو دهه خدمات حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه سابق آبدان با حضور اقشار مختلف مردم درمصلی نماز جمعه آبدان برگزارشد.
امام جمعه دیر دراین مراسم، حمیدی نژاد را فردی دلسوز ،متواضع و انقلابی دانست که حضورش در کسوت امام جمعه آبدان برای مردم شهرستان دیر و بخش آبدان مایه برکات زیادی بود.
حجت الاسلام سید علی حسینی ادامه داد:الحمدالله مردم این بخش قدردان فعالیت های دو دهه امام جمعه خود بوده اند و هرگز از اصول خود کوتاه نیامده و تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب ایستادند.
امام جمعه دیر با اشاره به اینکه عده ای او را به اصطلاح تندرو میدانستند گفت : طبیعی است او که برادر شهید است خانواده اش برای این انقلاب و نظام خون داده اند .
حسینی تصریح کرد:این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزارشده برای همه ما دلیل پایان همکاری با او و عدم حضورش در منطقه ناراحت کننده است اما خوشحالیم که مردم ولایت مدار بخش آبدان چنین با اشتیاق به بدرقه او شتافتندکه این نشان از موفقیت او در انجام رسالتش دراین شهر دارد.
نماینده حوزه جنوب استان درمجلس شورای اسلامی نیز گفت :حجت الاسلام حمیدی نژاد همواره دلسوزانه درکنار مردم بود و علاوه بر مشکلات شخصی خود همواره مشکلات مردم برای او اهمیت بیشتری داشت وپیگیر رفع آن ها بود .
سکینه الماسی ادامه داد:بی شک حضور گسترده مردم دراین مراسم نشان ازمردمداری و تواضع اوست و امیدوارم درمسولیت جدید هم در راه نشر معارف اسلامی و پیگیری و رفع مشکلات مردم موفق باشد.
لازم به ذکر است حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد قریب به دو دهه خدمات در شهرستان دیر و بخش آبدان به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی ،امام جمعه موقت مرکز شهرستان و امام جمعه آبدان درکارنامه خود داشته و هم اکنون با حکم رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان فارس به عنوان امام جمعه شهر داریون استان فارس معرفی شده است.

خداحافظی دراماتیک مردم آبدان از حجت الاسلام حمیدی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا