اخبارهمه

فرماندار شیرازخبر داد:مطالبات کارکنان شهرداری داریون با جدیت در حال پیگیری است

به گزارش داریون نما به نقل از ایرنا،امیری در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت مطالبات پاکبان‌ها و کارکنان شهرداری داریون نیز گفت: در پی بررسی های انجام شده در این باره مشخص شده است که شرکت های پیمانکار طرف قرارداد از شهرداری داریون مطالباتی را دارند که در پی این مسئله پیمانکار نیز نتوانسته مطالبات کارگران و پاکبان‌ها را به موقع پرداخت کند.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی شهرداری‌ها،افزود: به دلیل رکود ساخت و ساز و کاهش درآمدها ،اغلب شهرداری‌های شهرهای کوچک با مشکلات اقتصادی مواجه‌اند و شهرداری داریون نیز مطالبات بعضی از شرکت های طرف قرارداد را پرداخت نکرده و در پی آن بدهی پاکبان ها نیز پرداخت نشده است.
امیری ادامه داد: شهرداری داریون برای تسویه مطالبات بعضی از شرکت های طرف قرارداد املاکی را معرفی کرده که شرکت های طرف قرارداد از پذیرش این املاک خودداری کرده‌اند که هم اکنون در حال رایزنی هستیم که این مشکل به نحوی حل و مطالبات کارکنان و پاکبان ها نیز پرداخت شود.

1 دیدگاه

  1. املاک در داریون به چه درد پیمانکار میخوره این املاک که پول نمیشه که پیمانکار به پاکبانان بپردازه تازه املاک شخصی هم در داریون به راحتی به فروش نمیرسه باید فکر اساسی بشه خانواده این پاکبانان چه گناهی مرتکب شدند که چنین سختیهایی رو تحمل کنند در این روز سخت با این تورم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا