ديدگاه

ايميل يك داريوني مقيم آمريكا به داريون نما:سايت داريون نما مرا از تنهايي خارج كرده است

سلام بر همه مردم عزيز شهرم. سلام بر مسوولين سايت داريون نما.

از وقتي سايت داريون نما آمده كار هر شب من شده سر زدن به اين سايت. باور كنيد هر وقت سايت داريون نما سايت شهرم را مي بينم اشك در چشمانم سرازير مي شود.

اينجا دوري از كشور و شهرم خيلي سخت است. 20 سال در داريون زندگي كردم از گوشه گوشه كوچه هاي داريون خاطره دارم.

اين روزها بواسطه سايت داريون نما دلتنگي هايم كمتر شده و هر شب با ديدن مطلبي از زادگاهم دلم باز مي شود.

از مسوولين سايت داريون نما مي خواهم اگر بنده را قابل مي دانند من قادر به كمك مالي به اين سايت هستم تا هميشه باشد.

از شما يك خواهش هم دارم. اگر برايتان مقدور است و لطف كنيد چون در اينجا و در شهري كه ما ساكنيم  شبكه يك ايران را نداريم اگر مقدور است. فايل تصويري برنامه اي كه درباره داريون است و قرار است از شبكه يك ايران پخش شود را در داريون نما قرار دهيد يا از طريق ايميل برايم ارسال كنيد.

باز هم ممنون از شما.

 كسي كه داريون نما او را از تنهايي در غربت به درآورد.

**********************************************

  داريون نما:خوشحاليم كه پايگاه خبري-تحليلي داريون نما توانسته در همين مدت اندك از اقبال خوبي در ميان همه داريوني ها در هر كجاي دنيا كه هستند برخوردار شود. از اين همه محبت و اعتماد سپاسگزاريم.

درباره دوست عزيزمان كه با نام مستعاراز كشور ايالات متحده آمريكا  براي سايت داريون نما ايميل فرستاده بايد بگوييم چه افتخاري براي ما مي تواند از اين ارزنده تر باشد كه در هزاران كيلومتر دورتر از ايران و داريون همراه و همدم شما همشهري عزيز خود باشيم. ما به اين حضور خود كه از همراهي بينندگان عزيز داريون نماست به خود مي باليم.

درباره كمك مالي كه فرموده ايد بايد بگوييم اين نظر لطف شماست. اما پايگاه خبري-تحليلي داريون نما سعي دارد مستقل باشد و تا كنون درخواستهاي نسبتا زيادي براي كمك داشته ايم ليكن به دليل حفظ استقلال و كرامت خود به همه آنها پاسخ منفي داده ايم. در اين باره از لطف شما صميمانه تشكر مي كنيم و بهترين كمك شما را همراهي اتان مي دانيم.

براي پيشرفت داريون نما مي خواهيم كاملا مستقل عمل كنيم و هزينه هاي موجود رابه ياري خداوند بزرگ از راه آگهي هاي احتمالي كه در سايت قرار مي دهيم تامين خواهيم كرد.

درباره فايل تصويري  برنامه صبح بخير ايران كه درباره داريون هست هم سعي مي كنيم يا از طريق قرار دادن آنها درسايت داريون نما يا از طريق ايميل به خواسته شما و ساير داريوني ها جامه عمل بپوشانيم.

هر جا هستيد شاد باشيدو سرزنده.

4 دیدگاه

  1. سلام خیلی از این که اونجا احساس غربت میکنید ناراحت شدم و احساستان را درک میکنم انشاالله که شرایطتان طوری شود که به ایران برگردید اگه دوست داشتید ایمیلتان را بدهید تا با هم ارتباط داشته باشیم.

  2. سلام اول از همه تبریک میگم به خاطر راه یابی سایت داریون نما به جشنواره وب ایران وبعد تشکر کنم از این سایت که باعث شده که داریون به همه معرفی بشه و مسولین امر بدانند جایی به نام داریون هم وجود دارد و از مشکلات ان با خبر شوند وهم اینکه نظریات شهروندانمان را میبینیم وقتی دیدم این سایت توانسته است یک نفر را از امریکابا داریون پیوند دهد ودرد غربت را برای او کمتر کند خیلی خوشحال شدم امیدوارم مردم هم قدر این زحمات را بدانند.

  3. با سلام وخسته نباشید به تمام دست اندرکاران سایت داریون نما

    .
    عزیزان افتخار آفرینان داریون زیاد هستندودکتر ومهندس هم زیاد دارد از جمله دکتر صمد زارع فرزند حاج علی حسین. دکتر صمد زارع در سال 1334 در داریون متولد شد و پس از اخذ ديپلم ، ليسانس و فوق لیسانس بيولوژی از آمريکا و دکتری از استراليا از سال …1375استادیار گروه زیست شناسی و ریاست دانشکده علوم دانشگاه ارومیه و هم اکنون معاون پژوهشی دانشگاه ارومیه می باشد.وقتی ازداریونی های موفق صحبت می کنید از همه آنها بگویید یا اینکه تحقیقات خود را در مورد داریونی های موفق جمع آوری نمایید وبعد به سایت انتقال دهید . با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا