داريوني هاي موفقهمه

این داریونی رییس منطقه بزرگ عملیاتی نفت و گاز سیری است

یوسف بذرافکن|
مهندس سیاوش باهر از فرهیختگان و نیروهای موفق داریونی است که اکنون به عنوان مهندس در یکی از مراکز بزرگ نفتی ایران دارای مسئولیت است.

وی رئیس منطقه بزرگ عملیاتی نفت  و گاز سیری است که از مهندسان کارا و مطرح حوزه نفت و گاز ایران به شمار می رود.

مهندس سیاوش باهر
مهندس سیاوش باهر

گفتنی است مهندس سیاوش باهر فرزند مرحوم کاکاخان کوچکی است.

داریون نما سعی می کند در آینده ای نزدیک گفت و گویی مفصل با این داریونی موفق انجام دهد.

4 دیدگاه

  1. واقعاايشون براي اين منطقه افتخار بزرگي محسوب ميشه. به اميد اينكه در آينده شاهد يه همچين شخصيتهاي موفقي در شهر محبوبمان داريون باشيم.

  2. عرض سلام و ادب و احترام خدمت دوست عزیزم جناب آقای مهندس سیاوش باهر…

    جناب آقای مهندس سیاوش باهر، فردی مومن و متعهد، صادق، با سواد و مجرب و در عین حال، متواضع و از جمله مهندسین موفق در صنعت نفت کشور هستند.

    از درگاه ایزد منان، برای این دوست خوبم پویایی و پایایی مضاعف و برای ایشان و خانواده ی محترمشان، سلامتی و بهروزی را آرزومندم.

    منطقه ی داریون سرافراز، این افتخار را دارد که طی سالیان متمادی همواره نخبگان و فرهیختگان زیادی را هم در عرصه ی علم و دانش و هم در سایر عرصه ها در دامان خود پرورش داده است.

    در حال حاضر نیز جوانان مستعد و کوشا و خلاق و مبتکر داریونی در جای جای کشور، سرآمد هستند و حرف برای گفتن دارند. جوانانی که نه تنها در آینده ای نزدیک ثمره ی زحمات و تلاششان به بار خواهد نشست که هم اکنون نیز برخی از آنان نام منطقه ی داریون را پر آوازه کرده اند.

    جا دارد این موفقیت های پی در پی را به مردم خوب و فهیم و آگاه زادگاهم منطقه ی همیشه سرافراز داریون تبریک بگویم.

    و اما، ضمن تشکر از جناب آقای یوسف بذرافکن که خود از فرهنگیان فرهیخته و توانمند و موفق هستند و در معرفی چهره های موفق و نیک زادگاهمان نیز تلاش خستگی ناپذیری دارند و هم چنین از سایر عزیزانی که در این راه گام بر داشته اند، انتظار دارم سایت وزین داریون نما و کاربران عزیز آن در معرفی سایر داریونی های موفق در کل منطقه اقدام کنند.

    در پایان، فراموش نکنیم که ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و صبر آزادگان و پایمردی جانبازان و ایثار ایثارگران عزیز است.

    و بر این نکته واقفیم که اگر نبود دلاورمردی آن پیشگامان ره عشق و ایستادگان بر ستیغ سترگ ایمان که خوش بر خاک مطهر گلزار شهدا و تپه ی نور الشهدا آرمیده اند و ایثار و از خودگذشتگی سایر ایثارگران و صبر و متانت و بردباری خانواده های معزز شهدا، زادگاهی نبود که امروز شاهد افتخار آفرینی زنان و مردان موفقی باشیم که برخی از آنان در پست ” داریونی های موفق ” معرفی شده اند.

    بی شک، پدران و مادران شهدای منطقه ی داریون که جگر گوشه هایشان را برای حفظ دین و شرف و حیثیت و آب و خاک کشور عزیزمان به قربانگاه فرستادند، نمونه ی بارز داریونی های موفق هستند.

    برماست که برای ارج نهادن به مقام شامخ و والای آنان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیم. خانواده های شهدا و ایثارگران، مایه ی خیر و برکت برای ما و زادگاهمان هستند…

  3. آرزوی سلامتی و توفیق خدمات بیشتر براشون دارم….خداوند ایران سرافراز را از وجود امثال مهندس باهر خالی نگرداند. (محم مد)

  4. جناب آقای مهندس سیاوش باهر
    باسلام در گدشت پسر برادر بزرگوارتان مرحوم روح اله کوچکی را به جنابعالی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال خواهانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا