اخبار

جلسه شورای اداری شهر داریون برگزار شد

خبرنگار:روح الله قربانی|

به گزارش داریون نما این جلسه با حضورحجت الاسلام والمسلمین عزیزی (امام جمعه منطقه داریون)محمدی (بخشدار بخش مرکزی )وشماری از مسوولین شهرداریون بامحوریت پیگیری مصوبات حضور ۳ماه پیش امیری فرماندار شهرستان شیراز درمنطقه داریون برگزار شد.


در ابتدای مراسم امام جمعه منطقه داریون با بیان اینکه سلامتی مقام معظم رهبری همان امنیت کشور است و سلامتی ایشان برای کلیه عاشقان ولایت در سرتاسر جهان مهم است گفت:عزیزانی که در شهر داریون مسوولیت دارند باید چند نکته را رعایت کنند. وی در ادامه پیرامون جایگاه نماز جمعه ومشکلات و مسوولین اداره های شهر به تفضیل سخن گفت و از عدم حضور تعدادی از روسای ادارات شهر داریون در نماز جمعه گلایه کرد.
در ادامه  بخشدار بخش مرکزی به بررسی مشکلات مطرح شده و مصوبات حضور فرماندار در شهر داریون پرداخت و روسای اداره ها نیز هر کدام به نوبت توضیحاتی ارائه کردند.
گفتنی است پس از پایان جلسه اداری بخشدار ،شهردار و شورای اسلامی شهر داریون در حوزه هفت امام موسی کاظم (ع) شهر داریون حضور یافتند.

2 دیدگاه

  1. امیدوارم برگزاری اینگونه جلسات با هدف بیان و شناسایی مشکلات و تعامل جهت برطرف کردن و تسهیل کردن مسائل باشد و صرفا نمایشی نباشد. اما نکته ای که قابل توجه است تغییرات در مسئولینن اجرایی شوراها و همزمان شدن ان با ورود بخشدار جدید بخش مرکزی است. ظاهرا ادبیات بخشدار جدید تند و آتشین است (درست برخلاف بخشدار سابق که هنگام صحبت کردن ادم خوابش میبرد) هنگام صحبت های بخشدار جدید خواب از سر ادم میپرد… به هر حال تازه ابتدای راه است امیدواریم با توجه به سوابق طولانی بخشدار جدید که به قول خودشان استخوان خورد کرده در این مسیر هستند مصداق این جمله معروف” به عمل کار براید به سخنرانی(یا سخندانی) نیست” نباشند. انشااله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا