اخبارهمه

برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان و هنرجویان برتر آموزشگاه های متوسطه منطقه داریون

مراسم تجلیل از دانش آموزان برترداریون در مجتمع فرهنگی هنری گلهای باغ نبوت با حضورحجت الاسلام والمسلمین عزیزی وسید نعیم احمدی معاون آموزش متوسطه ناحیه 4وجعفر صادقی معاون پرورش و تربیت بدنی ناحیه 4 برگزار شد.

مراسم تجلیل از 117 نفر از دانش آموزان و هنرجویان برتر و ممتاز آموزشگاه های مقطع متوسطه اول و دوم منطقه داریون برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای خوب “محمدیان” مجری صدا و سیمای مرکز فارس همراه بود ابتدا زارعی مسئول نمایندگی آموزش و پرورش داریون ضمن خیرمقدم و تبریک به دانش آموزان برتر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی به جوانان و نوجوانان در رابطه با اهمیت تحصیل و تهذیب و ورزش مطالبی را بیان کرد.
پس از آن امام جمعه منطقه داریون در زمینه تاثیر دو عامل وراثت و محیط در شکل گیری شخصیت افراد و همچنین درباره رعایت تقوا مطالبی بیان کرد.
این مراسم با سخنان احمدی معاون آموزش متوسطه ناحیه 4 و اهدا هدایای دانش آموزان و نواختن قطعاتی توسط گروه موزیک سپاه پایان یافت.

 

dr1

 ddr2
tl6
tl2
tl4
IMG_tl1
عکسها:روح الله قربانی

1 دیدگاه

  1. با تشکر از نمایندگی آموزش و پرورش، مدیران، معلمین و سایر فرهنگیان منطقه ی داریون که در به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه کودکان، نوجوانان و جوانان نقش موثر دارند، درخشش دانش آموزان و هنر جویان منطقه ی داریون در عرصه های علمی و فرهنگی و ورزشی و … را تبریک می گوییم.

    این حق دانش آموزان مستعد داریونی است که از امکانات و شرایط بهتری برای شکوفا و بارور شدن استعدادهای خود برخوردار باشند.

    به امید روزی که این حق، در حد کفایت محقق شود.

    باقی بقایتان…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا