اخبارهمه

برگزاری همایش اندیشه های مطهر در داریون

عکس و خبر:روح الله قربانی|

همایش بزرگ اندیشه های مطهر ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج در داریون برگزار شد.
به گزارش داریون نما همایش بزرگ اندیشه های مطهر با حضور فرماندهان ،سرگروههای حلقه های صالحین و بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج خواهر و برادر در محل مجتمع گلهای باغ نبوت داریون برگزار شد.

در این ویژه برنامه حسینی فرمانده بسیج داریون ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیش رو در ماه پر خیر و برکت رجب؛ فرماندهان و سرگروههای شجره طیبه صالحین را در خط مقدم جنگ نرم برشمرد و کار آنان را جهاد بزرگی دانست.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین درخشی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در سخنان مهمی به ابعاد شخصیتی شهید مطهری و حوادث پیرامونی در دنیای امروز و جهان اسلام پرداخت.وی بیان داشت شهید مطهری(ره)مولد ایدئولوژیک انقلاب اسلامی بوده و هست . شهید مطهری همزمان با چهار مکتب مارکسیسم ، ناسیونالیسم ، تحجر گرایی و التقاط مبارزه می کرد.
رمز موفقیت شهید مطهری (ره) به روز بودن و تشخیص به موقع درد جامعه و نسخه پیچی برای درمان دردهای جامعه بوده است.مربیان، سرگروهها و فرماندهان محترم پایگاهها باید انس با قرآن و اهل بیت و توسل را در میان بسیجیان نهادینه نمایند زیرا دشمن با تمام قوا به جنگ این ارکان اسلام آمده است.
در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان گفت: ریشه داعش و وهابیون در محمد بن عبدالوهاب خلاصه نمی شود ریشه بر افکار پلید و خبیث گذشتگان خود از قبیل ابن تیمیه ، حجاج بن یوسف ثقفی ، مروان بن حکم و خوارج صدر اسلام دارد. در پایان وی رمز موفقیت خانواده ، جامعه ، کشور و جهان اسلام رادر این شعار سالی که مقام معظم رهبری عنوان کردند یعنی (( دولت و ملت، همدلی و هم زبانی)) دانست.

hamayesh1 hamayesh2 hamayesh3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا